رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۵۹ نفر از مردم در مسجد حضرت امام رضا (ع) رسیدگی کردند

9:23 - 02 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۸۴۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۵۹ نفر از مردم در مسجد حضرت امام رضا (ع) رسیدگی کردند
میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران مسجد حضرت امام رضا (ع) با حضور مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه برپا شد.

خبرگزاری میزان - در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی مردم عصر روز گذشته ۱ اسفند ۱۴۰۲ با حضور سید علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی در مسجد حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه عده‌ای از قضات در این برنامه ملاقات مردمی حضور داشتند و از نزدیک به استماع مشکلات حقوقی و قضایی  ۵۹ نفر از مردم پرداختند و اقدامات و راهنمایی‌های لازم را به مراجعان ارائه کردند.

رفاهی بیان کرد: ۱۷ نفر از مراجعان تقاضای ملاقات با مدیران قضایی که پرونده‌های آن ها در دادسرا یا مجتمع قضایی مربوطه در حال بررسی است را داشتند که تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: تعداد ۷ نفر از مراجعه کنندگان نیز تقاضای اختصاص وکیل معاضدتی داشتند که بزودی با توجه به همکاری و تعامل بسیار خوب رئیس مرکز وکلا با مرکز ارتباطات مردمی این درخواست ها مکاتبه می‌شود.

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: ۵ فقره از درخواست‌ها مربوط به پرونده‌های کثیرالشاکی بود که پوشه ملاقات با مقامات عالی قضایی و پیگیری ویژه برای آن ها بزودی تشکیل و اقدامات ویژه‌ای جهت تسریع در خواست‌هایشان انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در پایان ملاقات موسس و امام جماعت این مسجد حجت الاسلام و المسلمین علی جوشقانی فراهانی از این حرکت زیبا و مردمی که به دستور و عنایت ریاست قوه در حال انجام است بسیار تشکر کرد و مراتب رضایت و خرسندی نمازگزاران را ابراز و خواستار تداوم این اقدام درآن مسجد و مساجد شد.

رفاهی بیان کرد: طرح هر هفته یک مسجد به طور مستمر ادامه می‌یابد و در مناسبت‌ها و ایام مذهبی نیز به طور ویژه دنبال خواهد شد.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *