رئیس مرکز وکلا: اصحاب رسانه برای افزایش دانش حقوقی جامعه تلاش کنند

16:16 - 01 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۸۰۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس مرکز وکلا: اصحاب رسانه برای افزایش دانش حقوقی جامعه تلاش کنند
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بر لزوم تلاش رسانه‌ها برای افزایش دانش حقوقی جامعه تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور در غرفه خبرگزاری میزان در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با بیان اینکه رسانه‌ها باید برای افزایش دانش حقوقی جامعه تلاش کنند، گفت: مرکز وکلا همچون سابق در خدمت زحمت‌کشان عرصه رسانه در عرصه‌های مشاوره حقوقی، کارشناسی و وکالت معاضدتی است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند بیشترین کمک را در ارتقا دانش حقوقی شهروندان داشته باشند، گفت: امروز یکی از چالش‌های اساسی قوه قضاییه حجم ورودی پرونده‌ها و اطاله دادرسی است که در این راستا اصحاب رسانه می‌توانند با افزایش دانش حقوقی شهروندان که از راهبرد‌های اصلی مرکز وکلا نیز است در این راه یاری‌رسان باشند.

رئیس مرکز وکلا گفت:رسانه‌ها می‌توانند در احیای حقوق عامه موثر بوده و به مردمی سازی هرچه بیشتر قوه قضاییه کمک کنند.

رئیس مرکز وکلا با بیان اینکه اصحاب رسانه مورد وثوق ما هستند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز می‌توانند افراد بی‌بضاعتی که توانایی گرفتن وکیل برای دفاع از حق خود را ندارند را به مرکز ما معرفی کنند، چرا که نباید هیچ فرد ایرانی به دلیل نداشتن تمکن مالی از داشتن وکیل محروم باشد.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *