اصلانی: سطح برگزاری جام علی‌پناه مطلوب بود/ می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم

8:30 - 01 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۶۷۲
اصلانی: سطح برگزاری جام علی‌پناه مطلوب بود/ می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: حضور کشتی گیران مستعد و آینده دار در رقابت‌های جام شهیدان علی پناه باعث شد به آنبده امیدوار باشیم.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام برادران شهید علی‌پناه و انتخابی تیم ملی روز‌های ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در سالن شهید چاغروند خرم آباد برگزار شد و در پایان تیم ایران با ۲۵۰ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های قرقیزستان و ازبکستان با ۲۹ و ۲۲ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در همین راستا محمد اصلانی، مربی تیم کشتی آزاد استان البرز در مورد سطح برگزاری رقابت‌های بین المللی جام شهیدان علی پناه، گفت: پس از مسابقات قهرمانی کشور از آنجا که این رقابت‌ها به عنوان انتخابی تیم ملی محسوب می‌شد، هم به لحاظ کمی و هم کیفی این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

وی تصریح کرد: کشتی گیران جوان و آینده داری در این مسابقات حضور داشتند که به طور حتم می‌توانند پشتوانه‌های خوبی برای کشتی کشور خواهند بود.

عنواندار کشتی آسیا در ادامه با اشاره شرایط تیم استان البرز در رقابت‌های جام شهیدان علی پناه، اظهار داشت: علیرغم اینکه یکی از کشتی‌گیران تیم کرج به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست در مسابقات شرکت کند، این تیم توانست با مجموع ۸ کشتی‌گیر شرکت‌کننده در این مسابقات به یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز دست یابد.

وی ابراز امیدواری کرد با وجود نفرات خوب در تمامی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید‌ها در کرج، بتوانیم با حمایت یوسفی رئیس هیئت کشتی استان و سایر دوستداران کشتی، کرج را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

مربی اسبق تیم ملی ضمن قدردانی از زحمات مهدی یوسفی رئیس هیئت کشتی استان البرز، از فرزاد بهرامی رئیس هیئت کشتی لرستان و غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی جوانان برای برگزاری رقابت بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهیدان علی پناه تشکر کرد و گفت: برگزاری این نوع مسابقات می‌تواند الگوی خوبی برای سایر استان‌ها و نیز عدم احساس کمبود میدان رقابتی برای کشتی‌گیران در طول سال باشد.

اصلانی خاطرنشان کرد: امیدوارم اعضای تیم ملی جوانان و نفرات برتری که روی سکو‌های رقابت بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهیدان علی پناه قرار گرفتند بتوانند با تلاش و جدیتدر تمرینات در مسابقات آسیایی و جهانی نیز برای کشور عزیزمان افتخارآفرین باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *