خدابنده‌لو چگونه پرسپولیسی‌ می‌شود؟

9:43 - 30 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۵۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خدابنده‌لو چگونه پرسپولیسی‌ می‌شود؟
محمد خدابنده‌لو بخشی از رقم رضایت‌نامه‌اش را به مس رفسنجان پرداخت خواهد کرد تا راهی پرسپولیس شود.

خبرگزاری میزان - در حالی‌که این روزها اخبار ضد و نقیضی درباره پرسپولیسی شدن محمد خدابنده‌لو، ستاره جوان تیم فوتبال مس رفسنجان به گوش می‌رسد، اما ظاهراً پس از مدت‌ها کش و قوس این انتقال نهایی شده و به زودی باید شاهد اعلام رسمی آن از سوی طرفین باشیم.

هافبک مس رفسنجان که برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته بود، در آستانه پیوستن به این تیم قرار داشت، اما برخی از شروط طرفین مورد قبول یکدیگر واقع نشد تا این انتقال نهایی نشود، اما بعد از وقفه‌ای که در مذاکرات ایجاد شد، پس از اصرار این بازیکن به جدایی، بار دیگر مذاکرات بین دو باشگاه‌ برای این انتقال از سر گرفته شد و گفته می‌شود مثبت هم پیش رفته و با پرداخت مبلغ بالایی برای رضایتنامه، وی از مس جدا خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس برای جذب خدابنده‌لو پیشنهاد معاوضه این بازیکن در ازای پرداخت مبلغی به اضافه نبیل باهویی را داده بود که با مخالفت محرم نویدکیا، سرمربی مس، مواجه شد. مسی‌ها در ازای صدور رضایت‌نامه این بازیکن خواهان دریافت ۱۰ میلیارد تومان شدند که گفته می‌شود خدابنده‌لو پذیرفته که بخش عمده‌ای از این پول را خودش پرداخت کند.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با توجه به توافق نهایی بین دو باشگاه پرسپولیس و مس رفسنجان به نظر می‌رسد این انتقال تا پایان هفته نهایی خواهد شد و دیدار مس رفسنجان با نساجی آخرین بازی خدابنده‌لو برای تیم رفسنجانی خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرسپولیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *