احمدی: سال‌ها مشکلات گریبان رشته تیراندازی را گرفته است

16:50 - 29 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۴۸۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
احمدی: سال‌ها مشکلات گریبان رشته تیراندازی را گرفته است
نماینده ورزشکاران رشته تیراندازی در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون گفت: تیراندازی ثابت کرده که می‌شود رویش حساب ویژه باز کرد.

خبرگزاری میزان - الهه احمدی، نماینده ورزشکاران در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آخر هر سال مجمع عمومی فدراسیون‌ها برگزار و عملکرد آن‌ها بررسی می‌شود. فدراسیون تیراندازی با وجود همه مشکلاتی که داشت خوشبختانه سال خوبی را پشت سر گذاشته و نتیجه خوبی گرفته است. شاهد نتایج خوبی در این رشته بودیم. برای اولین بار محمد بیرانوند به عنوان یک ورزشکار ۱۵ ساله سهمیه المپیک و مدال طلا را کسب کرد؛ آن هم در رشته اهداف پروازی که اتفاق کوچکی نیست.

احمدی درباره مشکلات و کمبود مهمات در تیراندازی و اینکه آیا رفع شده است، خاطرنشان کرد: واقعیت نه! این مشکلات سال‌ها گریبان این رشته را گرفته است. ما یک‌بیستم یا یک‌سی‌ام حریفان خارجی خود تمرین نمی‌کنیم و مهمات مخصوصا در خفیف نداریم. امکانات و سلاح‌های ما در خفیف برای ۱۵ سال قبل است. مشکلات فشنگ همچنان وجود دارد. ولی هیچکدام از این موارد سبب نمی‌شود که کوتاهی کنیم. با وجود همه کمبود‌ها در مسابقات با تیراندازان آسیایی و جهانی مقایسه می‌شویم. این‌ها دلیل نیست که دلسرد شویم و با قدرت ادامه می‌دهیم. تیراندازی ثابت کرده که می‌شود رویش حساب ویژه باز کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *