اقدام عجیب فدراسیون بدنسازی؛ جوابیه در قالب نامه محرمانه!

10:10 - 25 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۷۹۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اقدام عجیب فدراسیون بدنسازی؛ جوابیه در قالب نامه محرمانه!
فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در واکنش به انتقادات صورت گرفته جوابیه‌ای در قالب نامه محرمانه ارسال کرده است.

خبرگزاری میزان - چندی پیش بود که خبرگزاری میزان در گزارشی به انتقاد از نحوه مدیریت در فدراسین بدنسازی و پرورش اندام پرداخت که پس از انتشار این گزارش مسئولان فدراسیون مربوطه در تماس تلفنی خواستار پاسخگویی و شفاف‌سازی در این خصوص شدند.

در عین حال پس از گذشت چند روز نامه‌ای با مهر «محرمانه مستقیم» به این خبرگزاری ارسال شد که در کمال تعجب شامل ادبیاتی غیرمرسوم در امور خبری و حتی اداری بود.

با توجه به اینکه طبق قانون مطبوعات هر رسانه در صورت ارسال جوابیه از سوی طرف مقابل ملزم به انتشار آن است، اما جوابیه‌ای که توسط مسئولان فدراسیون بدنسازی ارسال شده نه تنها محتوای دقیق، شفاف و متقنی مبنی بر دفاع از خود در برابر انتقادات مطرح شده ندارد بلکه با ادبیاتی عجیب و خارج از عُرف نوشته شده است.

باتوجه به درج عنوان «محرمانه مستقیم» این خبرگزاری قادر به انتشار آن نیست.

ادبیاتی که در این به اصطلاح جوابیه به کار رفته آنقدر خود را نسبت به مسایل و انتقادات مطمئن می‌داند که تاکنون شاهد هیچ جوابیه‌ای با چنین ادبیاتی از طرف هیچ نهاد ورزشی و غیرورزشی نبوده‌ایم.

به مسئولان این فدراسیون توصیه می‌شود که اگر می‌خواهند پاسخ و جوابیه آنها به انتقادات مطرح شده منتشر شود نامه‌ای منطبق با اصول اداری بدون مهر محرمانه ارسال کنند تا جوابیه مورد نظر منتشر شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *