گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی بهای سنگین جنایات خود را بارها پرداخت کرده است

7:51 - 25 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۶۸۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی بهای سنگین جنایات خود را بارها پرداخت کرده است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بهای سنگین تجاوزها و جنایات خود را بارها پرداخت کرده است گفت: انتقام خون شهدای غزه فرجام قطعی پیش‌روی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

مرتضی محمودوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بازتاب گسترده عملیات طوفان‌الاقصی در ماه‌های گذشته بیان کرد: جنگ و بحران منطقه‌ای بعد از عملیات طوفان‌الاقصی روز به روز شدت بیشتری می‌گیرد و یک جنگ منطقه‌ای با محاسبات سرویس‌های امنیتی از طرف غربی‌ها با نمایندگی صهیونیسم شروع شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی در یک طرف میدان قرار دارد و در طرف دیگر ملت غیور مقاومت است و کشورمان ایران همیشه حامی ملت‌های مظلوم بوده است.

وی ادامه داد: جهان غرب این را بداند امروز که سربازی یا سرداری که در منطقه با طور ناجوانمردانه به شهادت می‌رسد در واقع سپر دفاع در برابر هجمه‌های شیطانی رژیم صهیونیستی است.

محمودوند گفت: در طول تاریخ شاهد قتل عام و نسل‌کشی مسلمانان و شیعیان بودیم اما به لطف خداوند امروز پرچم مسلمانان و انتقام خون ضعفا و بیگناهان برافراشته است و رژیم صهیونیستی به خوبی به این مهم واقف است.

نماینده خرم‌آباد در مجلس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بهای سنگین تجاوزها و جنایات خود را بارها پرداخت کرده است اظهار کرد: انتقام خون به ناحق ریخته شهدای غزه و مردم مظلوم فلسطین فرجام قطعی پیش روی رژیم کودک‌کش و متجاوز صهیونیستی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *