کشتی فرنگی قهرمانی اروپا| شکست ارسلان و نزدیک شدن کایالپ به رکورد افسانه‌ای کارولین

17:05 - 23 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۵۴۰
کشتی فرنگی قهرمانی اروپا| شکست ارسلان و نزدیک شدن کایالپ به رکورد افسانه‌ای کارولین
علی ارسلان کشتی گیر ایرانی تیم صربستان از دور رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی اروپا کنار رفت.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی اروپا از صبح امروز (۲۳ بهمن ماه) در بخارست رومانی آغاز شد که حذف علی ارسلان، دارنده یک مدال طلا و یک برنز جهان از تیم صربستان یکی از حوادث مهم مسابقات مقدماتی اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم بود.

علی چنگیز و رضا کایالپ ۲ کشتی‌گیر مطرح ترکیه به نیمه نهایی وزن‌های ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم رسیدند. کایالپ برای سیزدهمین طلای قهرمانی اروپا تلاش می‌کند تا صاحب رکوردی تاریخی در این مسابقات شود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم مانول خاچاطوریان ارمنی از سد آدم بوراک اوزون ترک عبور کرد و ممدوف آذربایجانی دنیس می‌های از رومانی را شکست داد.

شکست لری ابولادزه گرجستانی مقابل ادموند نازاریان بلغارستانی از حوادث مهم وزن ۶۳ کیلوگرم بود و در نیمه‌نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم یونس بشار از ترکیه با آنتونی کامنیاشیویچ از کرواسی و الکساندر گوتو از مولداوی با آمویان قهرمان ارمنی جهان مسابقه خواهند داد.

سرگی سیمینوف روس نیز در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مقابل مانتاس کنایس‌تائوتاس از لیتوانی به برتری رسید.

علی ارسلان سال گذشته در وزن ۷۲ کیلوگرم به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی اروپا رسیده بود و برای حضور در بازی‌های المپیک پاریس، بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۳ تصمیم گرفت در وزن المپیکی ۷۷ کیلوگرم به میدان برود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *