زمان احتمالی برگزاری دربی مشخص شد

12:22 - 23 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۴۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
زمان احتمالی برگزاری دربی مشخص شد
با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر بازی‌های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی زمان برگزاری احتمالی دربی ۱۰۳ پایتخت مشخص شد.

خبرگزاری میزان - بعد از پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال، نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر از چهارشنبه، ۲۵ بهمن مجدداً آغاز خواهد شد.

بر این اساس مسابقات هفته‌های شانزدهم (۲۵، ۲۶ و ۲۷ بهمن)، هفدهم (۲ و ۳ اسفند) و هجدهم (۸ و ۹ اسفند) برگزار خواهد شد و برنامه هفته‌های نوزدهم به بعد هنوز اعلام نشده است.

بر اساس اعلام قبلی دربی ۱۰۳ پایتخت قرار است در هفته بیستم برگزار شود، اما همانطور که گفته شد زمان برگزاری آن هنوز از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است.

با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و آغاز این ماه در ۲۲ اسفند و از سوی دیگر بازی‌های رسمی تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی در روزهای دوم و هفتم فروردین سال آینده، به نظر می‌رسد مسئولان سازمان لیگ در نظر دارند قبل از پایان سال و پیش از آغاز این ماه دربی را برگزار کنند.

با این حساب احتمالاً این دیدار اگر قرار باشد در روز‌های پایانی هفته برگزار شود در یکی از روز‌های ۱۷ یا ۱۸ اسفند در تهران برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت شاید یکی از روزهای میانی هفته برای برگزاری این مسابقه حساس در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *