۸ زندانی در بازدید مسئولین قضایی شهرستان مرند از زندان و اردوگاه شهید لاجوردی آزاد شدند

14:08 - 21 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۲۰۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۸ زندانی در بازدید مسئولین قضایی شهرستان مرند از زندان و اردوگاه شهید لاجوردی آزاد شدند
رئیس دادگستری شهرستان مرند از آزادی ۸ زندانی در بازدید مسئولین قضایی شهرستان مرند از زندان و اردوگاه شهید لاجوردی و اعطای پابند به ۴ زندانی خبر داد.

خبرگزاری میزان - احدی رئیس دادگستری شهرستان مرند به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند، معاونین و جمعی از قضات محاکم و دادسرا به میمنت ایام الله دهه مبارک فجر در زندان شهرستان مرند و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی شهید لاجوردی استان آذربایجان شرقی مستقر در شهرستان مرند حاضر و ضمن بازدید از زندان از نزدیک با زندانیان دیدار و به مشکلات مطروحه آن‌ها رسیدگی و به درخواست‌های کتبی آن‌ها نیز دستورات شایسته صادر کردند.

رئیس دادگستری شهرستان مرند پس از بازدید از این دو زندان اظهار کرد: به میمنت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در این بازدید‌ها جمعا به ۲۲۰ نفر از زندانیان مرخصی اعطاء شد و به سه نفر مرخصی پایان حبس داده شد؛ ۳۶ نفر مشمول اشتغال به کار شدند و به ۴ نفر پابند اعطاء شد.

وی افزود: یک نفر با آزادی مشروط از زندان آزاد شد و یک نفر پس از تحمل ۳۴ سال حبس از زندان آزاد شد، از طرفی دو نفر هم بصورت عفو موردی و یک نفر نیز از طریق کمیسیون عفو و بخشودگی از طریق مقام معظم رهبری مورد عفو قرار گرفت و از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *