زندان‌های فدرال آمریکا تحت تاثیر کمبود نیروی انسانی و تاسیسات فرسوده

12:22 - 21 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۱۶۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
زندان‌های فدرال آمریکا تحت تاثیر کمبود نیروی انسانی و تاسیسات فرسوده
سیستم زندان‌های آمریکا به دلیل مشکلاتی مانند جمعیت بیش از حد زندان‌ها، کمبود پرسنل و تاسیسات فرسوده با بحران گسترده‌ای مواجه است.

خبرگزاری میزان - دفتر فدرال زندان‌های آمریکا با یک بحران گسترده مواجه است؛ استخدام و نگهداری افسران و کارکنان واجد شرایط، موجودی قدیمی ساختمان‌های در حال تخریب و فرسودگی و افزایش زندانیان که از روش‌های پیچیده‌تری برای قاچاق اقلام غیرقانونی به زندان‌ها استفاده می‌کنند، با چالش‌هایی مواجه است.

مقابله با این چالش‌ها به تنهایی به اندازه کافی دشوار است؛ در مجموع، آن‌ها تهدیدی واقعی و قابل توجه برای سلامت و ایمنی ۳۵ هزار کارمند فدرال که در زندان‌ها کار می‌کنند و همچنین ۱۵۸ هزار زندانی که در حال حاضر در بازداشت هستند به شمار می‌روند.

پایگاه هیل در گزارشی به این موضوع پرداخته و به نقل از یک افسر زندان‌های آمریکا، می‌نویسد: به‌عنوان کارمند اداره زندان‌ها در ۱۹ سال گذشته و رئیس فعلی شورای صنفی که نماینده ۳۰ هزار کارمند در سراسر آمریکا، از نزدیک تأثیر کوتاه‌مدت کارکنان، نگهداری نادیده گرفته شده و کالا‌های قاچاق را بر همکارانم و زندانیان ما دیده‌ام.

کمبود پرسنل در زندان‌های فدرال

تعداد افسران و کارکنان زندان‌های فدرال آمریکا طی ۷ سال گذشته به شدت کاهش یافته است؛ از ۴۳ هزار نفر در ابتدای سال ۲۰۱۶ به حدود ۳۵ هزار نفر در حال حاضر، کاهش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

اما این تنها نیمی از داستان را بیان می‌کند، زیرا اداره زندان‌هاس فدرال آمریکا حتی نمی‌تواند سطح پایین‌تر کارکنانی را که کنگره مجاز کرده، حفظ کند.

اداره زندان‌های فدرال برای بیش از ۲۰ هزار افسر زندان، در هر یک از ۴ سال گذشته تامین بودجه شده است، با این حال این نهاد در حال حاضر کمتر از ۱۳ هزار افسر دارد و مشخص نیست که بقیه بودجه چگونه خرج شده است، اما مطمئنا به استخدام و حفظ افسران به شدت مورد نیاز کمک نکرده است.

یکی از چالش‌های اصلی برای اداره زندان‌های فدرال در زمینه نیروی کار این است که حقوق پرداختی به افسران فدرال در مقایسه با حقوقی که کارمندان می‌توانند در سایر سازمان‌های مجری قانون فدرال، در آژانس‌های ایالتی و محلی و حتی برخی از زنجیره‌های خرده‌فروشی دریافت کنند، بسیار پایین است.

کمبود افسران و کارکنان در زندان‌های فدرال تأثیر موجی در سراسر سیستم زندان‌های آمریکا دارد؛ سطوح ناکافی کارکنان و نرخ جابجایی بالا امنیت و ایمنی داخل زندان‌های فدرال را به خطر می‌اندازد و حفظ نظارت مناسب، پاسخ به موقع به شرایط اضطراری و جلوگیری از حوادثی مانند حمله، فرار و قاچاق کالا و مواد را دشوار می‌کند.

به دلیل کمبود افسران، سایر کارمندان اداره زندان‌های فدرال از جمله پرستاران، معلمان، کارگران تعمیر و نگهداری و مشاوران به طور مرتب از وظایف اصلی خود کنار می‌روند تا جای خالی افسر را پر کنند؛ این عمل که به عنوان افزایش نامیده می‌شود، بر ایمنی کارکنان و زندانیان تاثیر می‌گذارد.

تضمین امنیت همه افراد در داخل زندان عامل اصلی استفاده از واحد‌های مسکونی ویژه است که به عنوان مسکن محدود نیز شناخته می‌شود؛ این واحد‌ها اهداف مختلفی را در زندان‌ها انجام می‌دهند، از جمله محافظت از زندانیان آسیب‌پذیر و جداسازی زندانیان خطرناک.

همانطور که کولت پیترز، مدیر اداره زندان‌های فدرال آمریکا، هنگام استماع در مقابل یک کمیته فرعی مجلس نمایندگان اذعان کرد، بخش بزرگی از زندانیان که به واحد‌های مسکونی ویژه اختصاص داده شده‌اند، داوطلبانه برای محافظت در آنجا هستند؛ فشار برای محدود کردن یا حذف استفاده از این واحد‌های مسکونی تأثیر منفی بر امنیت زندان داشته و حفظ افسران را سخت‌تر کرده است.

شرایط اسفناک به دلیل فرسودگی امکانات زندان‌های فدرال آمریکا

به غیر از کمبود نیروی انسانی، یکی دیگر از چالش‌های مهم اداره زندان‌های فدرال آمریکا، خرابی و فرسودگی امکانات آن به دلیل سرمایه‌گذاری نکردن برای نگهداری آنهاست.

دفتر بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا پیش از این گزارشی را منتشر کرد که در آن نگرانی‌های بهداشتی و ایمنی قابل توجه ناشی از وخامت شرایط داخل زندان‌ها و سرمایه‌گذاری نکردن کنگره در انجام تعمیرات اساسی را تشریح کرد.

در حال حاضر ۲ میلیارد دلار هزینه معوق تعمیرات تنها برای مشکلات مهم وجود دارد؛ با این حال، اداره زندان‌های فدرال سالانه تنها ۱۰۰ میلیون دلار برای تعمیر و نگهداری دریافت می‌کند و کمبود منابع باعث شده تا در بسیاری از زندان‌های فدرال شرایط اسفناکی ایجاد شود.

علاوه بر کوتاهی در تعمیر و نگهداری ساختمان، پول کافی برای کمک به زندان‌های فدرال برای مقابله با استفاده زندانیان از هواپیما‌های بدون سرنشین برای قاچاق اقلام غیرقانونی مانند تلفن همراه به زندان‌ها، سرمایه‌گذاری نشده است.

بیش از ۳۰ مرکز فدرال پرخطر در حال حاضر دارای سیستم‌های شناسایی هواپیما‌های بدون سرنشین هستند، در حالی که زندان‌های خصوصی نیز فناوری ضبط و پارازیت تلفن همراه را آزمایش می‌کنند، اما اداره زندان‌های فدرال برای استقرار چنین سیستم‌ها و فناوری در زندان‌ها به پول بیشتری نیاز دارد.

این چالش‌ها تهدیدی گسترده برای ایمنی و امنیت کارکنان زندان، زندانیان و جوامع اطراف آن‌ها به شمار می‌روند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *