جلوگیری از تغییر کاربری ۶۲ هکتار زمین در ساوجبلاغ/ ۱۵ استخر تخریب شد

10:13 - 21 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۱۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جلوگیری از تغییر کاربری ۶۲ هکتار زمین در ساوجبلاغ/ ۱۵ استخر تخریب شد
دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت: با ورود به موقع، ضمن مقابله با تغییر کاربری ۶۲ هکتار به ارزش ۳۱۰۰ میلیارد تومان، ۱۵ استخر غیر مجاز نیز تخریب شد.

خبرگزاری میزان - حمید غلامی با تشریح جزئیات اجرای یک عملیات مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز در حوزه قضایی ساوجبلاغ گفت: این عملیات بر اساس گزارش جهاد کشاورزی شهرستان در روستای «قره قباد» و روستا‌های همجوار واقع در بخش مرکزی ساوجبلاغ در راستای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها به مرحله اجرا درآمد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه ایجاد ویلا‌های استخردار و تغییر کاربری‌های غیرمجاز بخش مهمی از منابع آبی شهرستان را در معرض تهدید قرار داده است متذکر شد: در این این عملیات مقابله‌ای ۱۵ استخر تخریب شد.

غلامی همچنین اعلام کرد: در این اقدام نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، نماینده فرمانداری، رئیس و عوامل کلانتری مرکزی، عوامل یگان امداد، نمایندگان جهاد کشاورزی شهرستان و نمایندگان دستگاه‌های خدمات‌رسان برق، آب و گاز حضور داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ ارزش اراضی ۶۲ هکتاری که از تغییر کاربری آن پیشگیری شده را ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و توضیح داد: در مورد دیوارکشی به تعداد ۸۳ مورد، ویلا و بنای غیر مجاز در حال ساخت به تعداد ۹ مورد، محوطه سازی ۴۲ مورد، دپوی مصالح ساختمانی ۳۸ مورد و آلاچیق نیز ۸ مورد اعمال قانون به انجام رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *