جهانبخش: فقط آه و افسوس برای‌مان ماند/ انصاری‌فرد: دوست داشتیم مردم را خوشحال کنیم، اما نشد

22:42 - 18 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۸۹۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جهانبخش: فقط آه و افسوس برای‌مان ماند/ انصاری‌فرد: دوست داشتیم مردم را خوشحال کنیم، اما نشد
کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم به فینال برسیم استحقاق بازیکنان بیشتر از این بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به قطر، علیرضا جهانبخش بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در مورد این بازی حرف زدن سخت است. تلاش کردیم به فینال برسیم، اما نشد. استحقاق بازیکنان ما بیشتر از این حرف‌ها بود. دو چیز را می‌خواهم بگویم؛ اول اینکه به این گروه از بازیکنان و کادر افتخار می‌کنم، گروهی که ۴۰-۵۰ روز کار و تلاش کردند تا دل مردم را شاد کنند.

وی افزود: در این مسابقه در سه لحظه‌ای که انتظار نداشتیم گل خوردیم. تلاش کردیم به بازی برگردیم، اما شرمنده مردم شدیم. چون می‌دانیم در این شرایط سخت اقتصادی می‌توانستیم با فوتبال دل آن‌ها را شاد کنیم و فوتبال می‌تواند چه تأثیری روی آن‌ها بگذارد، اما متأسفانه مثل بازی با ژاپن نشد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال در مورد توپی که به تیرک دروازه قطر خورد، عنوان کرد: همان آن لحظه و هم دو سه لحظه دیگر می‌توانست نتیجه بازی را تغییر بدهد، اما این حرف‌ها دیگر فایده‌ای ندارد و فقط آه و افسوس برای ما مانده و باید فراموش کنیم. اعتقاد دارم این نسل فوتبال می‌تواند کار‌های بزرگی کند یا می‌توانست با قهرمانی جاودانه بماند هرچند هم‌اکنون کار‌های بزرگی انجام داده، اما تنها چیزی که سمت ما نبود شانس بود. بازیکنان ما همه کار کردند و تلاش کردند عملکرد خوبی هم داشتند، اما شانس با ما نبود.

انصاری‌فرد: خیلی دوست داشتیم مردم را خوشحال کنیم، اما نشد

کریم انصاری فرد پس از شکست تیم ملی فوتبال مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در مورد اتفاقات بازی نیازی نیست صحبت کنیم و تنها جمله‌ای که می‌توانم بگویم این است که از مردم، از تک تک کسانی که کنارمان بودند و دعا کردند، عذرخواهی می‌کنیم.

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتیم که دل همه ایرانی‌ها شاد و خوشحال باشد، اما شرمنده شدیم و نمی‌دانیم با چه زبانی از آن‌ها عذرخواهی کنیم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه ایراد کار کجا بود، گفت: سر فرصت در مورد ایراد یا هر چیز دیگری صحبت خواهد شد و الان فقط عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *