رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۱۲۹ میلیارد تومان معوقات بانکی توسط دادگستری گلستان وصول شد

14:17 - 17 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۸۶۳۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۲۹ میلیارد تومان معوقات بانکی توسط دادگستری گلستان وصول شد
رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش دستگاه قضایی استان از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۱۲۹ میلیارد و ۵۴ میلیون تومان معوقه بانکی وصول و به سیستم بانکی بازگشت.

خبرگزاری میزان - حیدر آسیابی صبح امروز در نشست خبری گفت:دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی به اندازه‌ای که باید به مردم تبیین نشده است و همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین خدمات انقلاب را به نسل‌های جوان امروز و به مردم بیان کنیم.

وی ادامه داد: ما منکر مشکلات نیستیم، اما دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خدمات نظام قابل قیاس با قبل از انقلاب اسلامی نیست.

رئیس‌کل دادگستری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:در ۱۰ ماه گذشته ۳۳۹ هزار و ۵۸۰ فقره پرونده وارد مجموعه قضایی استان شده است و در مجموع ۳۴۲ هزار و ۲۸۳ فقره مختومه شده است.

آسیابی افزود: ماهانه حدود ۷۰ هزار نفر از دادگستری گلستان خدمات دریافت می‌کنند و در ارائه خدمت، گلستان استان برتر در زمینه خدمات قضایی است و در این مدت ۱۲ پرونده قصاص با تلاش خیران و مسئولان قضایی استان منجر به رضایت و بخشش از قصاص شده است.

وی ادامه داد: میانگین رسیدگی پرونده‌ها در دستگاه قضایی استان در دادسرا‌ها ۴۹ روز، دادگاه‌های عمومی ۸۱ روز، تجدید نظر ۸۴ روز، دادگاه‌های انقلاب ۱۱۹ روز است و در این مدت ۵ هزار و ۳۰۳ رای جایگزین حبس در استان صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تاکید کرد: در این مدت در موضوع خلع ید اراضی ملی، ۷۵ هکتار جنگل، ۴۱۸ هکتار مرتع، ۲۳ هکتار سواحل خلع ید شده و برای ۲۹۹ هکتار از اراضی ملی سند به نفع دولت صادر شده است.

وی افزود: با تلاش کمیته وصول مطالبات بانکی در دادگستری استان ۱۲۹ میلیارد و ۵۴ میلیون تومان معوقات بانکی وصول و وارد چرخه بانکی شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در این مدت از ورشکستگی ۳۹ واحد تولیدی با یک هزار و ۷۳۲ کارگر جلوگیری و ۵۷ واحد تولیدی با ۶۷۷ کارگر نیز احیا و وارد چرخه تولید شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *