گزارش خبرنگار اعزامی میزان از قطر

جهانبخش: بازیکنان تیم ملی با قلبشان بازی کردند/ انصاری‌فرد: به قلعه‌نویی گفتم پنالتی را جهانبخش بزند!

17:32 - 14 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۸۰۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جهانبخش: بازیکنان تیم ملی با قلبشان بازی کردند/ انصاری‌فرد: به قلعه‌نویی گفتم پنالتی را جهانبخش بزند!
کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: بین نیمه با بازیکنان صحبت کردیم، گفتیم به مردم بدهکاریم و نیمه دوم با قلب‌مان بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی میزان به قطر، علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل ژاپن اظهار داشت: وقتی اعلام پنالتی شد من به کنار زمین آمدم. کریم انصاری‌فرد به من گفت برو پنالتی را خودت بزن.

وی افزود: می‌دانستیم بازی سختی می‌شود. خوشبختانه با تمام وجود بازی کردیم و بازیکنان فعل خواستن و اعتماد به نفس را در زمین به خوبی اجرا کردند و توانستیم بازی را برگردانیم. بین نیمه با بازیکنان صحبت کردیم، گفتیم به مردم بدهکاریم و نیمه دوم با قلب‌مان بازی کردیم و اکنون مردم ایران در کشورمان و تمام اقصی نقاط دنیا خوشحال هستند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: من با تمام وجود پنالتی زدم. فشار ۹۵ میلیون ایرانی را روی دوش‌هایم احساس می‌کردم و خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم.

کریم انصاری‌فرد نیز بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل ژاپن اظهار داشت: نمی‌دانم چگونه احساساتم را بروز بدهم و چه بگویم. من دست مردم را می‌فشارم و می‌بوسم. آن‌ها در شرایط سختی زندگی‌شان هم ما را حمایت کردند و همواره به ما انرژی دادند. 

وی در مورد ضربه پنالتی گفت: وقتی پنالتی شد من کنار خط آمدم تا با قلعه‌نویی مشورت کنم او گفت چه کسی پنالتی را بزند، گفتم جهانبخش، گفت مطمئنی، گفتم شک نکن.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *