گفت‌وگو|

شعرا از به نظم کشیدن رویداد‌های ابتدای انقلاب اسلامی غفلت کردند/ حرکت ستودنی قوه قضاییه در محکومیت جنایات فرقه منافقین

8:00 - 15 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۷۹۸۳
شعرا از به نظم کشیدن رویداد‌های ابتدای انقلاب اسلامی غفلت کردند/ حرکت ستودنی قوه قضاییه در محکومیت جنایات فرقه منافقین
دبیر علمی هجدهمین جشنواره شعر فجر سرودن اشعاری که به رویداد‌های تاریخ ابتدای انقلاب بپردازد را نیازمند توجه خواند و رویکرد قوه قضاییه در برخورد با جنایات منافقین را ستودنی دانست.

علیرضا قزوه دبیر علمی هجدهمین جشنواره شعر فجر در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره تولید اثر فرهنگی از رویکرد فرقه جنایتکار منافقین گفت: متاسفانه آثار ادبی که به رویداد‌ها انقلاب اسلامی بپردازد و یا روند فعالیت و جنایات منافقین را با زبان گویا و طنازانه شعر مطرح کند بسیار اندک است و شاعران از این مهم غافل شده‌اند.

وی ادامه داد: شعر ابعاد بسیاری دارد و در طول تاریخ نیز شعرای بسیاری داشته‌ایم که مشکلات و یا آسیب‌های جامعه را به زبان شعر بیان کرده‌اند. با این حال طی سال‌های اخیر اشعاری که رویداد‌های ابتدای انقلاب و جنایات گروهک منافقین هم اشاره داشته باشد کم سروده شده است و عظمت حرکت های مردمی برای پیروزی انقلاب مطرح نشده و یا رویکرد فرقه منحوس تروریسم  را به خوبی بیان نکرده است، شاید دلیل آن این است که شناخت مردم از فعالیت‌های این گروهک تروریست به خوبی برای همگان واضح و روشن بوده است.

قزوه عملکرد قوه قضاییه در برگزاری دادگاه‌های را رویکرد خوب و قابل تقدیر دانست و افزود: جای این نکته که بخش‌هایی از تاریخ به زبان شعر بیان شود خالی است این مهم در خصوص رویداد‌های ابتدای انقلاب اسلامی و برخی سهم خواهی‌های گروهک‌هایی همانند منافقین مشهود است. مسیری که قوه قضاییه در برگزاری دادگاه‌های درمحکوم کردن جنایات فرقه منافقین در پیش گرفته قابل توجه و ستودنی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *