گفت‌و‌گو |

مسابقه سرنخ نماد تعامل مثبت شبکه نسیم و فراجا است

12:02 - 14 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۷۹۶۷
مسابقه سرنخ نماد تعامل مثبت شبکه نسیم و فراجا است
نماینده مجلس شورای اسلامی از نقش مهم آموزش در حل و ساماندهی مشکلات جامعه گفت‌.

حسن محمدیاری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری میزان اظهار کرد: در موضوعات جنایی و امور کیفری هرچقدر بتوانیم آموزش و سطح آگاهی مردم را ارتقا ببخشیم و مخاطرات را به آنها گوش زد کنیم و هشدارهای موجود که در روزمرگی مردم می تواند تاثیر داشته باشد را برای آنها تبیین کنیم کمتر شاهد آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

وی افزود: متاسفانه خیلی از کسانی که مرتکب جرایم و تخلفات می شوند از محدوده و چهارچوب های قانونی مطلع نیستند و از خط قرمزها عبور می کنند. درحالیکه اگر بتوانیم این موضوعات را برایشان تبیین کنیم بسیار راهگشا خواهد بود‌.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش جایگاه خاصی را در آشنایی مردم با موضوعات روزمره زندگی دارد که می توانند از خطرات موجود مصون بمانند. رسانه ها نیز نقش تعیین کننده ای در بخش روشن گری و شفاف سازی و اطلاع رسانی و ارتقا بخشیدن سطح آگاهی مردم ایفا می کنند، پس با آموزش و اطلاع رسانی توسط رسانه ها می توان موثر واقع شد.

وی در پایان تاکید کرد: پلیس آگاهی و متولیان نظم جامعه در این مسیر می توانند تاثیرگذار و کمک دهنده باشند وبهره گیری از ظرفیت های آنها مثمر ثمر است. امروز نقش تعیین کننده و سازنده فراجا در ایجاد امنیت پایدار در جامعه برکسی پوشیده نیست. بنده اعتقاد دارم اگر این نقش توام با آموزش باشد می تواند خیلی از مشکلات را حل و ساماندهی کند و در نهایت جامعه ای عاری از هرگونه آسیب ها داشته باشیم‌.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *