گزارش خبرنگار اعزامی میزان از قطر

جلالی: برای جام بردن باید خوب حمله کردن را بلد باشید/ بخش هجومی ایران می‌تواند نقص‌ها را جبران کند

23:22 - 10 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۷۴۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جلالی: برای جام بردن باید خوب حمله کردن را بلد باشید/ بخش هجومی ایران می‌تواند نقص‌ها را جبران کند
مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران گفت: ۳۰ سال قبل نیست که بتوانید با خوب دفاع کردن جام ببرید و باید خوب حمله کردن را بلد باشیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به قطر، مجید جلالی پس از اتمام دیدار عربستان و کره جنوبی و صعود شاگردان یورگن کلینزمن به یک چهارم جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: شاید ۳۰ سال قبل می‌گفتند اگر می‌خواهید جام ببرید باید خوب دفاع کنید، اما الان دیگر اینگونه نیست و برای موفقیت در فوتبال و جام بردن باید خوب حمله کردن را بلد باشید.

وی ادامه داد: اگر به تمام لیگ‌های دنیا هم نگاه کنید می‌بینید تیم‌هایی که بهتر حمله می‌کنند قهرمان می‌شوند. سبکی که عربستان می‌خواست بازی کند، سلیقه مانچینی است و همینطور ایتالیا را هم قهرمان اروپا کرد. این سبک‌ها منطبق بر قابلیت عربستان نبود و دیدید در نیمه دوم به ویژه در ۲۰ دقیقه پایانی چگونه دفاع می‌کردند که هر لحظه شکننده به نظر می‌رسیدند و در نهایت شکست خوردند.

جلالی درمورد شرایط تیم ملی کشورمان در جام ملت‌ها گفت: بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. امروز هم که سر تمرین ایران بودم، دیدم خیلی با انگیزه و خوب هستند و خیلی به آن‌ها امیدوار هستم.

مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال کشورمان درمورد بازی فردا با سوریه، توضیح داد: سوریه یک تیم خیلی فیزیکی است و بچه‌ها باید خیلی صبورانه بازی کنند. بازی سختی است، اما خیلی به بازیکنان ایران امیدواریم. تاکنون هم هر ۳ بازی خود را برده‌اند. انرژی در تیم تقسیم شده، اما به دلیل آسیب دیدگی‌ها در بخش دفاعی شاید مقداری ناراحت و نگران باشیم. هرچند بخش حمله می‌تواند این نقیصه را جبران کند.

جلالی درخصوص شانس قهرمانی ایران گفت: ما می‌توانیم تا فینال برسیم و ان‌شاءالله قهرمان هم می‌شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *