گفت‌وگو|

کرمی: آرزو دارم روز‌های خوش تکواندو ایران برگردد/ پاکستان از نظر نیروی انسانی غنی نیست

11:41 - 09 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۷۱۹۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کرمی: آرزو دارم روز‌های خوش تکواندو ایران برگردد/ پاکستان از نظر نیروی انسانی غنی نیست
دارنده مدال برنز تکواندو المپیک گفت: امیدوارم آمدن مجید افلاکی اتفاق خوبی باشد و منجر به کسب مدال طلای المپیک شود.

یوسف کرمی، کاپیتان و مدال آور سابق المپیک در گفت‌وگو با میزان، درباره مراسم سده المپیک اظهار داشت: اتفاق بسیار جالبی بود و خیلی خوشحالم که چنین مراسمی برگزار شد. ارزش گذاشتن برای قهرمانانی که سال‌ها برای کشور زحمت کشیدند، قابل تقدیر است و من به نوبه خودم از دست اندرکاران این مجموعه تشکر می‌کنم.

*امیدوارم حضور افلاکی منجر به کسب طلای المپیک شود

وی ادامه داد: من در حال حاضر سرمربی تیم ملی پاکستانم و آنجا مشغول به کار هستم. آرزوی موفقیت برای تکواندو ایران دارم. آرزوی قلبی من این است که تکواندوی ایران به روز‌های خوب خود برگردد.

دارنده مدال برنز تکواندو المپیک درخصوص تغییر کادرفنی تیم ملی ایران تصریح کرد: تغییرات همیشه بوده و خواهد بود. امیدوارم آمدن مجید افلاکی اتفاق خوبی باشد و منجر به کسب مدال طلای المپیک شود.

*تلاش می‌کنیم به سهمیه المپیک برسیم، اما کار دشواری است

سرمربی تکواندو پاکستان درباره شانس کسب سهمیه المپیک توسط شاگردانش گفت: ما در پاکستان برای مسابقات قاره‌ای چین آماده می‌شویم تا بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم. پاکستان از لحاظ نیروی انسانی تکواندو زیاد غنی نیست و ما با ۲ نفر در بخش مردان در این رقابت‌ها حاضر می‌شویم و احتمالاً در بانوان نماینده‌ای نداشته باشیم.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم به سهمیه برسیم هرچند که کار دشواری است، چون تمام هوگوپوشانی که در قاره کهن موفق به کسب سهمیه نشدند در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. باید ببینیم در روز مسابقه شرایط بازیکنان چطور خواهد بود و به چه نتیجه‌ای دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *