مسئولان قضایی دادگستری استان ایلام از حوزه‌های قضایی ایوان، چوار و زرنه بازدید کردند

9:49 - 09 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۷۱۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری استان ایلام از حوزه‌های قضایی ایوان، چوار و زرنه بازدید کردند
رئیس کل دادگستری استان ایلام و هیئت همراه از دادگستری شهرستان‌های ایوان، چوار و دادگاه عمومی بخش زرنه بازدید سرزده کردند.

خبرگزاری میزان -رئیس کل دادگستری استان ایلام و هیئت همراه از دادگستری شهرستان‌های ایوان، چوار و دادگاه عمومی بخش زرنه بازدید سرزده کردند. 

در این بازدیدهای جداگانه، عملکرد این حوزه‌ها از جهات مختلف و شاخص‌های گوناگون در زمینه رسیدگی‌های کمی و کیفی، تعیین تکلیف پرونده‌های معوقه و مسن، پرونده‌های مهم، استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، وضعیت اجرای احکام، دادرسی الکترونیک، افراد بازداشتی و ... توسط بازرسان قضایی ارزیابی شد.

علی‌محمدی همچنین ضمن دیدار با قضات و کارمندان اداری این حوزه‌ها بر رعایت و حفظ حقوق شهروندی، تکریم مراجعان و تسریع در رسیدگی‌ها تاکید کرد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد قضات و کارمندان اداری در این حوزه‌ها، وضعیت دادگستری استان را در انطباق کامل با اسناد بالادستی و برنامه عملیاتی سال‌ جاری مطلوب توصیف کرد و افزود: با تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی همکاران اینجانب، بحمدالله در عموم شاخص‌ها، رتبه برتر کشوری مربوط به دادگستری کل استان ایلام است.

بازدید از شورای حل اختلاف زرنه و دیدار با اعضا و کادر دفتری آن و دفاتر خدمات الکترونیک ایوان نیز از برنامه‌های دیگری بود که در اثنای این سفر انجام شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *