رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: تأمین امنیت روانی مردم در دستورکار جدی حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه قرار دارد/حضور گسترده و پرشور در انتخابات، علاوه بر انتخاب افراد اصلح، موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد بود

18:40 - 04 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۵۱۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: تأمین امنیت روانی مردم در دستورکار جدی حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه قرار دارد/حضور گسترده و پرشور در انتخابات، علاوه بر انتخاب افراد اصلح، موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد بود
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تاکید کرد که یکی از رویکرد‌های اصلی دستگاه قضا پیگیری و احقاق حقوق مردم بویژه در خصوص تأمین امنیت روانی است.

خبرگزاری میزان-  حجت الاسلام علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه صبح امروز در حاشیه سفر رئیس دستگاه قضا به استان بوشهر، به شهرستان گنکان عزیمت نمود و ضمن بازدید از فاز ۱۲ مجتمع گاز پارس جنوبی، در دیداری صمیمانه با مدیران و انجمن کارگری مستقر در این پالایشگاه گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی ضمن تبریک میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع)، ایشان را الگوی بی بدیل و معیار و میزان حق، ظلم ستیزی و توجه به محرومان با محوریت عدالت اسلامی و مردم داری دانست و افزود: نظام اسلامی ما هم بر پایه همین اصول ارزشمند، یعنی توجه به خواست و اراده مردم و اجرای عدالت پایه گذاری شد که در این مسیر گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص احیای حقوق عامه خاطر نشان کرد: یکی از رویکرد‌های اصلی دستگاه قضا و مطالبات جدی رئیس قوه قضاییه پیگیری و احقاق حقوق مردم بویژه در خصوص تأمین امنیت روانی است که به جد در دستور کار قرار دارد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در ادامه گفت: دستگاه قضایی به دنبال مبارزه جدی با تبعیض، ویژه خواری و رانت خواری است و هر جایی که تبعیض باشد این قوه بدون هیچگونه کوتاهی و خط قرمزی با اقتدار ورود خواهد کرد.

این مقام قضایی در خصوص مطالبات حوزه صنعت اظهار داشت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران و از برکات نظام‌اسلامی که در آستانه چهل و پنجمین بهار آن هستیم، توجه به قشر جوان، تکیه بر توان داخلی و تربیت نخبگان است که امروز به دست توانمند آنان کار‌های بزرگی انجام شده است و پیشرفت‌های بی نظیر و چشمگیری در تمامی عرصه‌ها داشتیم.

وی افزود: پارس جنوبی بیانگر همین اراده، توان و کار نخبگان جوان و متعهد این مرز و بوم است، هر چند در برخی از حوزه‌ها کمبود‌هایی داریم که نیاز به عزم انقلابی و فعالیت جهادی و تقویت روحیه خودباوری است.

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از مصادیق بارز در جمهوری اسلامی توجه به جمهوریت یعنی همان آرای مردمی است که مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای، مردم سالاری دینی را به نمایش در می‌آوردند، خاطر نشان کرد: بدون تردید حضور گسترده و پرشور در انتخابات بویژه انتخابات اسفندماه، علاوه بر انتخاب افراد اصلح، شایسته و کار آمد موجب یأس و ناامیدی دشمنان نیز خواهد بود و تبیین این مسأله به فرموده رهبری یک وظیفه همگانی است.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *