مشکل مالکیتی زمین‌های مسکونی آب‌پخش در شهرستان دشتستان با حضور رئیس سازمان ثبت برطرف شد

17:37 - 04 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۵۰۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکل مالکیتی زمین‌های مسکونی آب‌پخش در شهرستان دشتستان با حضور رئیس سازمان ثبت برطرف شد
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با مردم شهر آب پخش از افتتاح نمایندگی ثبتی در ایام اله دهه فجر سال جاری در این شهر خبر داد.

خبرگزاری میزان _ حسن بابایی در سفر امروز رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر در دیدار با مردم شهر آبپخش در شهرستان دشتستان گفت: اکنون چهارمین سفر به استان بوشهر را دارم و دو هفته گذشته که در این استان و شهرستان حضور یافتم، رفع مشکلات اراضی شهر آبپخش در دستور کار قرار گرفت.

بابایی افزود: رفع معضلات چند ده ساله با رویه‌ها و تشریفات معمول اداری قابل حل نیست و نیاز به کار جهادی و تلاش شبانه روزی دارد که فرایند رسیدگی به مشکل شهر آب پخش در سفر قبل طی جلسات و نشست‌های تخصصی با مسئولین استان و شهرستان مورد تاکید قرار گرفت که خوشبختانه با زحمات همکاران خدوم در مجموعه ثبت استان این مشکل مالکیتی چند ده ساله مرتفع شد که با این اقدام مهم گامی در راستای رضایتمندی و خدمت به مردم برداریم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: ما سرباز نظام هستیم و خدمت به مردم از افتخارات ما است. رئیس قوه قضاییه همواره در نشست‌های قضایی بر خدمت رسانی به مردم تاکید و فلسفه دستگاه‌ها و مسئولیت‌ها را نهضت خدمت رسانی به مردم دانسته، و مسئولین جایگاه و شانیتی بالاتر از خدمت رسانی به مردم ندارند.

وی ضمن تقدیر از مسئولین استانی و شهرستان دشتستان که در اجرای این امر خطیر همراه ثبت بودند، گفت: این اقدام حاصل کار گروهی و همدلی مجموعه دستگاه‌های اجرایی و قضایی است و امروز به صورت نمادین اسناد به مردم شهر آب پخش اهدا شد و خرسندیم که زحمات و تلاش‌های سازمان ثبت و ارگان‌های ذیربط هم اکنون به بار نشست.

رئیس سازمان ثبت اظهار کرد: در ایام اله دهه فجر سال جاری در قدم اول نمایندگی ثبتی درآب پخش راه اندازی می‌شود و با افتتاح این نمایندگی تمام امورات ثبتی مردم در همین شهر انجام می‌شود که این امر کمک شایانی در تسریع امورات ثبتی مراجعان دارد.

اهدا اسناد مالکیت شهرستان آب پخش با حضور فرماندار و نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه برازجان انجام شد.

گفتنی است؛ بازدید از زندان، اداره ثبت اسناد و املاک بوشهر، پزشکی قانونی، دیدار با همکاران اداری و قضایی دشتستان، دیدار با همکاران اداره کل ثبت اسناد و املاک مرکز استان برنامه سفر یک روزه نماینده ویژه رئیس قوه قضاییه، بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به شهرستان دشتستان بوده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *