رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی مسائل و مشکلات مزرعه داران را بررسی کرد

16:07 - 04 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۴۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی مسائل و مشکلات مزرعه داران را بررسی کرد
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در بازدید از مزارع کشاورزی مسائل و مشکلات مزرعه داران را استماع و در دستور کار مجموعه قضایی استان قرار داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در سفر کاری به جنوب استان، از مزارع کشاورزی از جمله مزارع کشت زعفران بازدید به عمل آمد.

در این بازدید که در راستای اقدامات مستمر مجموعه قضایی استان در حمایت از تولید و اشتغال انجام گرفت، جمعی از مزرعه داران مسائل خود را با رئیس کل دادگستری خراسان رضوی مطرح و خواستار رفع مشکلات شدند.

محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مسئولین قضایی در این بازدید حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی مفصلا از یکی از واحد‌های تولیدات دامی و زراعی این منطقه بازدید کرد و در جریان مسائل آن قرار گرفت.

مهم‌ترین مشکلی که تولیدکنندگان و مزرعه داران مطرح کردند مربوط می‌شد به خشکسالی و کمبود آب که هرچند با استفاده از روش‌های ابتکاری، تا حد زیادی تولید در این منطقه پایدار مانده، اما مزرعه داران ادامه وضعیت فعلی را در آینده مشکل ساز دانستند.

گفتنی است حمایت قضایی و رفع مسائل حقوقی این گروه از تولیدکنندگان، طبق روال و بنا به دستور رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در دستور کار مجموعه قضایی استان قرار گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *