گفت‌‌وگو|

دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات قضایی برخط اقدام خوبی برای بیان مشکلات و شفاف‌سازی است

14:30 - 07 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۴۳۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات قضایی برخط اقدام خوبی برای بیان مشکلات و شفاف‌سازی است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات قضایی برخط اقدامی برای بیان مشکلات و شفاف‌سازی است گفت: با همت دستگاه قضا جایگاه ویژه‌ای برای ایرانیان خارج از کشور در نظر گرفته شده است.

فداحسین مالکی در گفت‌‌وگو با میزان، با اشاره به دیدار دبیران کارگروه‌های تخصصی شورای‌عالی امور ایرانیان خارج از کشور و مدیران ذیربط در وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه قضا بیان کرد: اتفاق خوبی بین مجلس و قوه قضاییه صورت گرفته و با درایت این قوه و ایجاد سامانه‌ای برای ایرانیان خارج از کشور جایگاه ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات قضایی برخط در گذشته حلقه مفقوده و مغفول مانده بود که به واسطه آن هموطنانمان در خارج کشور نمی‌توانستند مشکلات خود را به ایران و به ویژه دستگاه قضایی منتقل کنند. 

وی با بیان اینکه دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات قضایی برخط اقدامی برای بیان مشکلات و شفاف‌سازی است اظهار کرد: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز طرحی در نظر گرفته شده است و به دنبال جایگاه جدیدی برای ایرانیان خارج از کشور هستیم که در زمان مقتضی به صحن علنی خواهد آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *