افضلی: هدفم پیشرفت تکنیکی و بالا بردن آمادگی بدنی است/ بهترین شرایط را در ۲۰۰ متر کانو دارم

11:43 - 04 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۳۷۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
افضلی: هدفم پیشرفت تکنیکی و بالا بردن آمادگی بدنی است/ بهترین شرایط را در ۲۰۰ متر کانو دارم
بانوی ملی‌پوش کانوی ایران گفت: پس از بازی‌های آسیایی روی نقاط ضعفم کار می‌کنم و تلاشم بهتر شدن از لحاظ تکنیکی و آمادگی بدنی است.

خبرگزاری میزان - هیوا افضلی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی درباره برنامه این روزهایش اظهار داشت: بعد از برگزاری دو تست که فدراسیون در دی ماه برگزار کرد جایگاه نخست را کسب کردم و الان در اردو‌های آماده‌سازی جهت کسب سهمیه المپیک پاریس هستیم.

وی ادامه‌ داد: در ماده ۲۰۰ متر کانو پارو خواهم زد و در بهترین شرایط تمرینی به سر می‌برم و زیر نظر مربی‌ام خانم مجللی تمرینات مسنجم و برنامه‌ریزی شده را پیش گرفته‌ایم، امیدوارم که با عملکرد خوبم جواب اعتماد فدراسیون و نتیجه زحماتم را بگیرم. چند مورد آسیب داشتم که خداراشکر روند درمانم به خوبی طی شد و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم؛ با روحیه جنگنده‌ای که دارم به دنبال کسب بهترین نتیجه هستم.

ملی‌پوش کانوی کشورمان در مورد سطح مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: سطح مسابقات کسب سهمیه المپیک همیشه بالا بود و یکی از مهمترین مسابقات است و قطعا سطح این مسابقات هم از بازی‌های آسیایی هانگژو بالاتر است. باتوجه به اینکه چین در مسابقات قبل سهمیه گرفته قطعا کشور‌های دیگر آسیا به دنبال ارتقای سطح ورزشکاران خود هستند و در این مسابقات با بهترین نفرات و با آمادگی بالاتری حضور دارند.

افضلی در پایان عنوان کرد: بعد از مسابقات هانگژو تمرکزم را بیشتر روی نقاط ضعف گذاشتم و به دنبال تقویت و بهتر شدن از لحاظ تکنیکی و بدنی هستم. خداراشکر از شرایط فعلی تمرینات و اردوی تیم ملی راضی هستم و امیدوارم که بهترین نتایج برای من و هم‌تیمی‌هایم اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *