مدیرعامل ستاد دیه فارس: ۶۳ مددجوی جرایم غیرعمد چشم انتظار کمک‌های خیرین برای آزادی هستند

22:15 - 03 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۲۶۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
مدیرعامل ستاد دیه فارس: ۶۳ مددجوی جرایم غیرعمد چشم انتظار کمک‌های خیرین برای آزادی هستند
مدیرعامل ستاد دیه استان فارس گفت: مجموع بدهی پرونده ۶۳ زندانی واجد شرایط غیر عمد که برای آزادی در قالب پویش «من آزاد شده مهر علی (ع) ام»، انتخاب شده بیش از ۱۶ میلیارد تومان است.

خبرگزاری میزان - اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارس گفت: پویش «من آزاد شده مهر علی (ع) ام»، یک پویش مردم نهاد و خیرخواهانه با محوریت و مشارکت صدا و سیمای مرکز فارس، برای کمک به زندانیان جرایم غیر عمد است تا افرادی که در وقوع جرم انگیزه مجرمانه ندارند، اما توان مالی پرداخت دیون خود را‌ندارند، آزاد شوند. 

مدیرکل زندان‌های فارس افزود: این پویش خیرخواهانه و مردمی از سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در حال اطلاع رسانی اجتماعی است تا بین این دو عید، شاهد کمک خیرین به زندانیان غیر عمد باشیم. 

رئیس ستاد دیه استان فارس تصریح کرد: مجموع بدهی پرونده ۶۳ زندانی واجد شرایط غیر عمد که در قالب پویش «من آزاد شده مهر علی (ع) ام»، انتخاب شده بیش از ۱۶ میلیارد تومان است. 

وی افزود: تا کنون با رایزنی‌های مددکاران زندان‌ها و ستاد دیه، نزدیک ۹ ونیم میلیارد تومان از شکات، گذشت اخذ شده است، مراجع قضایی نیز حدود یک میلیارد تومان اعسار را پذیرش کرده اند و مقادیری بالغ بر ۵٠٠ میلیون تومان نیز آورده خود مددجویان است. 

ابراهیمی افزود: مردم که همواره یاور محرومان واقعی جامعه هستند، می‌توانند کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان (۱۱۹۹۱۱۹۹/۱٠) نزد بانک ملت بنام ستاد دیه استان فارس و شماره کارت (۶۱٠۴۳۳۷۹۷٠٠۳٠۹۶۱) نزد بانک ملت بنام ستاد دیه فارس واریز کنند. 

وی در خاتمه گفت: مانده بدهی مورد نیاز برای آزادی این زندانیان جرایم غیر عمد بیش از ۵میلیارد تومان است که امیدواریم این مبلغ نیز به زودی جمع اوری شود. 

 

انتهای پیام/


وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
0
0
کارت اعلامی محدودیت ۱۰ تراکنش دارد و به آن نمیشه ارسال داشت. لطفاً پیگیری کنید
Yalda
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
0
0
شماره كارت اشتباه هست يك رقم كم داره تصحيح بفرماييدش
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *