مدل‌های نگارش قانون برای اطفال و نوجوانان بررسی شد

13:19 - 03 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۱۴۳
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
مدل‌های نگارش قانون برای اطفال و نوجوانان بررسی شد
نشست بررسی مدل‌های نگارش قانون برای اطفال و نوجوانان به میزبانی وزارت دادگستری برگزار شد.

خبرگزاری میزان - نشست بررسی مدل‌های نگارش قانون برای اطفال و نوجوانان به میزبانی وزارت دادگستری و با حضور اساتید و نخبگان حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.

مرجع ملی حقوق کودک وزارت دادگستری یکشنبه، اول بهمن ۱۴۰۲ میزبان نشست اساتید، نخبگان حوزه کودک و نوجوان و نمایندگان دفتر یونیسف در تهران برای بررسی مدل‌های نگارش قانون برای اطفال و نوجوانان بود.

سیدعلی کاظمی، دبیر مرجع ملی حقوق کودک در ابتدای این نشست با اشاره به تنوع قوانین در حوزه اطفال و نوجوانان، گفت: در کشورمان علی‌رغم وجود تورم در قوانین، همچنان با خلا‌ها و سردرگمی‌هایی در قوانین و سطح اجرای آن‌ها مواجه هستیم، لازم است در این زمینه با اقدام موثر، به درک و اجماع در حوزه قوانین برسیم.

محمود علی‎گو، مدیرکل مرجع ملی حقوق کودک نیز در این نشست با تشریح برنامه‌ها و ظرفیت‌های قانونی مرجع ملی حقوق کودک، موضوع‌های مرتبط با کودکان و نوجوانان به‌ویژه موضوع تدوین قانون مرتبط برای این قشر را نیازمند توجه ویژه و تخصصی برشمرد.

در ادامه این نشست، اساتید، نخبگان حوزه کودک و نوجوان و نمایندگان دفتر یونیسف در تهران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره مدل‌های نگارش قانون برای اطفال و نوجوانان پرداختند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *