برزگر: درستکار باید می‌ماند تا نتیجه‌اش در المپیک مشخص شود/ انتخاب کاوه درست نبود

10:24 - 03 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۰۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برزگر: درستکار باید می‌ماند تا نتیجه‌اش در المپیک مشخص شود/ انتخاب کاوه درست نبود
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: اگر می‌خواستند درستکار را کنار بگذارند باید ۲ سال پیش این کار را انجام می‌دادند نه در آستانه المپیک.

خبرگزاری میزان - منصور برزگر در حاشیه مراسم جشن سده المپیک، درباره حس خود از رونمایی از صدای تختی که قرار است برای اولین بار انجام شود، اظهار داشت: توضیحات کاملی به ما نداده‌اند. برای اینکه جوانان ما الگو داشته باشند بهتر است قبل از مراسم عنوان شود منظورشان از برگزاری این مراسم چیست. از من دعوت شده و با وجود اینکه خیلی گرفتار بودم آمدیم تا مفید باشیم و راه و رسمی برای جوانان باشد.

پیشکسوت کشتی ایران درباره وضعیت کشتی ایران، گفت: همیشه المپیک که می‌شود یاد کشتی می‌افتند که مدال بیاورد. ما ۲ یا ۳ رشته مدال آور بیشتر نداریم. متاسفانه ۶ ماه مانده به المپیک یاد این رشته‌ها می‌افتند، در حالیکه در جهان ۴ سال برنامه ریزی می‌کنند تا در المپیک موفق شوند. درباره وضعیت کشتی مثل این است بگوییم پشت این دیوار چه خبر است چرا که من نیستم و از وضعیت تیم خبر ندارم. امیدوارم کشتی در المپیک به موفقیت برسد و نتایج خوبی را کسب کند.

برزگر درباره کنار رفتن پژمان درستکار و انتخاب محسن کاوه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، تصریح کرد: متاسفم. درستکار باید می‌ماند تا نتیجه‌اش در المپیک مشخص شود. ما در مسابقات بین‌المللی خیلی‌ها را بردیم، اما در المپیک به آن‌ها باخته‌ایم. صحیح نبود در آستانه المپیک این کار انجام شود. اگر می‌خواستند چنین تصمیمی بگیرند باید ۲ سال قبل این کار را انجام می‌دادند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *