رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش جالب بازیکن اردن به جریمه AFC: فدای فلسطین!

9:10 - 01 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۶۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
واکنش جالب بازیکن اردن به جریمه AFC: فدای فلسطین!
بازیکن تیم ملی فوتبال اردن به جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر دفاع از مردم فلسطین واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - محمود المرضی که در دیدار تیم ملی فوتبال اردن مقابل مالزی در هفته اول از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ دو بار موفق به گلزنی شد، پس از گل دوم پیراهن خود را بالا برد که روی زیرپیراهنش نوشته شده بود: «مسئله فلسطین، مسئله انسان‌های شریف است.»

این عبارت که در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه اشاره داشت همه توجه‌ها را به خود جلب کرد به طوری که کنفدراسیون فوتبال آسیا این رفتار بازیکن اردن را سیاسی دانست و او را ۱۵۰۰ دلار جریمه کرد.

بازیکن تیم ملی اردن در گفت‌وگو با نشریه «الوطن»، درباره این اتفاق اظهار داشت: این یک پیام بود و هدفم این بود که این پیام به مردم جهان برسد که خوشبختانه رسید. هر کسی می‌تواند چنین کاری را انجام دهد. اصلاً از این جریمه ناراحت نشدم و انتظار جریمه‌ای بیشتر را هم داشتم. در هر حالت شکر خداوند را به جای می‌آورم و به برادران فلسطینی‌ام می‌گویم این جریمه فدای سرشان. به خدا ما مقصر هستیم.»

تیم ملی فوتبال اردن در دومین بازی خود در جام ملت‌های آسیا کره جنوبی را با تساوی ۲ بر ۲ متوقف کرد و با کسب ۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه E باقی ماند. اکنون شانس این تیم برای صعود به عنوان صدرنشین بیشتر شده است.

انتهای پیام/



ارجمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
0
0
تو یک قهرمان واقعی هستی درود به شرفت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *