پایان مسابقات تنیس روی میز «جام سلامت» بانوان با معرفی نفرات برتر + عکس

12:33 - 30 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۵۱۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پایان مسابقات تنیس روی میز «جام سلامت» بانوان با معرفی نفرات برتر + عکس
نخستین رویداد همگانی تنیس روی میز با عنوان «جام سلامت» مورد استقبال خوب بانوان ۳۱ استان کشور قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - با هدف ایجاد شور و نشاط بین بانوان علاقمند به ورزش، نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز همگانی «جام سلامت» روز جمعه ۲۹ دی به میزبانی هیئت‌های ۳۱ استان کشور برگزار شد و مورد استقبال کم نظیر زنان و دختران قرار گرفت.  

این دوره از مسابقات که برای مردان هم برگزار شده بود، در دو رده سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال و با حمایت گروه صنعتی گلرنگ به منظور حمایت از ورزش همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی بین آحاد مردم کشورمان برگزار شد.  

برگزاری مسابقات همگانی تنیس روی میز بزرگترین رویداد همگانی در دو بخش آقایان و بانوان بود که در دو هفته متوالی به صورت رایگان برگزار شد و به هشت نفر برتر هر رده سنی هدایای ویژه‌ای اهدا شد.

مجید کیهانی مدیر آکادمی گروه صنعتی گلرنگ با ابراز رضایت از استقبال بانوان و آقایان از این رویداد بزرگ گفت: از آنجایی که  گروه صنعتی گلرنگ به عنوان یک بخش خصوص و یکی از ارکان اقتصادی کشور در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود حضور در ورزش همگانی و ایجاد  نشاط و شادابی بین مردم عزیز کشورمان را در برنامه دارد،  این مسابقات را برگزار کردیم  و خوشحالیم که مورد توجه و استقبال مردم هم قرار گرفت.  

وی به ایجاد شور و نشاط در شهر‌های محل برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح کیفی  زندگی مردم و تامین سلامت و تندرستی آن‌ها یکی از محور‌های مورد تاکید ماست که در همین راستا چنین رویدادی را برگزار کردیم و تلاش خواهیم کرد بزودی در رشته‌های دیگر هم این اتفاق خوب را تکرار کنیم.

برگزاری مسابقات تنیس روی میز همگانی بانوان در سراسر ایران + عکس

برگزاری مسابقات تنیس روی میز همگانی بانوان در سراسر ایران + عکس

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *