بیانیه فدراسیون کشتی ترکیه پس از محرومیت مربی متخلف

9:15 - 29 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۳۴۵
بیانیه فدراسیون کشتی ترکیه پس از محرومیت مربی متخلف
فدراسیون کشتی ترکیه درباره اظهارات سرمربی متخلف تیم ملی فرنگی این کشور، بیانیه صادر کرد.

خبرگزاری میزان - فدراسیون کشتی ترکیه درباره اظهارات سرمربی متخلف تیم ملی فرنگی این کشور، بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی به مدت دو ماه توسط اتحادیه جهانی کشتی محروم شد و با توجه به دلایل این جریمه و مجازات توسط فدراسیون کشتی ترکیه از سمت خود برکنار شد که بیانیه آن در سایت UWW قابل مشاهده است. 

سرمربی سابق تیم ملی پیش از این در تیرماه از سمت خود استعفا داده بود، اما فدراسیون کشتی ترکیه با توجه به اینکه «تغییر کادر فنی قبل از مسابقات مهمی که ملی‌پوشان در آن حضور داشتند، اقدام لازم برای این استعفا را به بعد از مسابقات جهانی موکول کرد.

سرمربی سابق تیم ملی به دلیل اقدامات خود در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال به کمیته انضباطی UWW معرفی و با دو ماه جریمه و دو ماه محرومیت از کار در تیم‌های ملی مواجه شد.

همانطور که در متن تصمیم UWW مشاهده می‌شود، تحت عنوان "حوادث" به صراحت و بدون ابهام نوشته شده است که "مربی در پایان مسابقه به روی تشک رفت، به سمت میز داور رفت و حمله لفظی کرد. "

در این تصمیم ماده در خصوص مجازات «۷ ب» عنوان شده است. عنوان این ماده «رفتار و تعرض ناشایست» است و در آن آمده است، هر مقام یا مربی که به رفتار ناشایست و یا پرخاشگری (کلامی و/یا فیزیکی) اقدام کند، محروم و جریمه خواهد شد.

انتظار می‌رود جامعه کشتی ترکیه، در سال المپیک با اتحاد و یکپارچگی از شاخه‌ای که بیشترین مدال‌ها را در تاریخ ورزش این کشور کسب کرده است حمایت و تنها روی موفقیت تیم در طول بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تمرکز کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *