تشکیل ستاد پاسخگویی برخط به درخواست‌های مردمی در سامانه سامد

21:09 - 28 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۳۳۱
تشکیل ستاد پاسخگویی برخط به درخواست‌های مردمی در سامانه سامد
مدیرکل بازرسی استانداری تهران از تشکیل ستاد ویژه پاسخگویی برخط کارشناسان به درخواست‌های شهروندان خبر داد.

خبرگزاری میزان - اسدالله تقی‌زاده، مدیرکل بازرسی استانداری تهران روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند، گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به شهرستان‌های فیروز کوه و دماوند پاسخگویی تلفنی در سامانه ارتباطی مردم با دولت (سامد) انجام شد.

تقی‌زاده اظهار کرد: باتوجه به سفر رئیس‌جمهور  به شهرستان‌های فیروز کوه و دماوند پاسخگویی آنلاین و مشاوره و ثبت درخواست‌های مردمی در سامانه سامد با محوریت نهاد ریاست‌جمهوری و اداره کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری تهران انجام شد.

مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی بیان کرد: در این برنامه که همزمان با این سفر صورت گرفت به‌منظور ثبت درخواست‌های مردم بارئیس‌جمهور و راهنمایی و مشاوره در ارتباط با موارد اعلامی اقدامات لازم صورت‌پذیرفته و خط ارتباطی ۱۱۱  فعال و همکاران معاونت ارتباط مردمی بیش از ۳۰۰ مورد پاسخگویی داشتند.

تقی‌زاده، تصریح کرد: دریافت و پردازش نامه‌های مردمی در سفر نیز یکی از اقدامات اجرایی بود که با نظارت و هماهنگی مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست‌جمهوری صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *