تشکیل ستاد پاسخگویی برخط به درخواستهای مردمی در سامانه سامد
خبرگزاری میزان - اسدالله تقیزاده، مدیرکل بازرسی استانداری تهران روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستانهای فیروزکوه و دماوند، گفت: همزمان با سفر رئیسجمهور به شهرستانهای فیروز کوه و دماوند پاسخگویی تلفنی در سامانه ارتباطی مردم با دولت (سامد) انجام شد.
تقیزاده اظهار کرد: باتوجه به سفر رئیسجمهور به شهرستانهای فیروز کوه و دماوند پاسخگویی آنلاین و مشاوره و ثبت درخواستهای مردمی در سامانه سامد با محوریت نهاد ریاستجمهوری و اداره کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری تهران انجام شد.
مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی بیان کرد: در این برنامه که همزمان با این سفر صورت گرفت بهمنظور ثبت درخواستهای مردم بارئیسجمهور و راهنمایی و مشاوره در ارتباط با موارد اعلامی اقدامات لازم صورتپذیرفته و خط ارتباطی ۱۱۱ فعال و همکاران معاونت ارتباط مردمی بیش از ۳۰۰ مورد پاسخگویی داشتند.
تقیزاده، تصریح کرد: دریافت و پردازش نامههای مردمی در سفر نیز یکی از اقدامات اجرایی بود که با نظارت و هماهنگی مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاستجمهوری صورت میپذیرد.
انتهای پیام/