اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در معاینات پایش سلامت آکادمی ملی المپیک

15:49 - 28 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۳۱۰
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در معاینات پایش سلامت آکادمی ملی المپیک
صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در حضور حسن حسین زاده مربی این تیم در معاینات پایش سلامت مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

خبرگزاری میزان - به گزارش آکادمی ملی المپیک، ملی پوشان فرنگی کار علاوه بر معاینات عمومی، تحت ارزیابی‌های کامل سیستم اسکلتی_عضلانی و همچنین سلامت قلب و عروق شامل الکتروکاردیوگرافی، اکو کاردیوگرافی و تست تحریکی قلبی قرار گرفتند.

اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی که این مرحله از اردو‌های خود را از روز گذشته (به مدت ۱۰ روز) در خانه کشتی آغاز کرده اند علاوه بر آزمون‌های مذکور، به جهت سلامت دهان و دندان، هم به صورت بالینی و هم رادیولوژیک مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بینایی سنجی، مشاوره‌های روانشناسی و مشاوره‌های تغذیه ورزشی از دیگر خدماتی بود که اعضای تیم ملی کشتی فرنگی، با حضور در مرکز پزشکی ورزشی از آن بهره‌مند شدند.

گفتنی است صبح امروز و پیش از انجام آزمون‌های مذکور، ملی پوشان این تیم در آزمون‌های ترکیبات بدنی مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.

مهدی محسن نژاد، میثم دلخانی، محمدرضا گرایی، سعید اسماعیل زاده، محمدرضا رستمی، امین کاویانی نژاد، علیرضا محمدی، محمد هادی ساروی، امین میرزا زاده، پویا دادمرز و فردین هدایتی اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی هستند که در این آزمون‌ها حضور یافتند.

شایان ذکر است تا کنون تیم ملی کشتی فرنگی در اوزان ۶۰، ۶۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده است و تنها در دو وزن ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم موفق به این مهم نشده است.

از مسابقات کسب سهمیه پیش روی این تیم میتوان به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه سال آینده و به میزبانی قرقیزستان برگزار خواهد شد اشاره کرد. فرنگی کاران ایران این فرصت را دارند تا در صورت راهیابی به فینال این مسابقات، جواز حضور در بازی‌های المپیک را در دو وزن باقیمانده کسب کنند.

هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در اردو‌های آماده سازی این تیم بر عهده حسن رنگرز است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *