سامره استعفا کرد

14:05 - 27 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۱۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سامره استعفا کرد
علی سامره از سمتِ سرپرستی تیم فوتبال استقلال استعفا داد.

خبرگزاری میزان - علی سامره، سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از سمتِ خود در این باشگاه استعفا کرد.

متن و تصویر مربوط به استعفای سامره:

با سلام خدمت هواداران عزیز و دوست داشتنی استقلال بزرگ

همواره خود را جز کوچکی از خانواده بزرگ استقلال می‌دانم در هر زمان بی توجه به عنوان و مسئولیت، سعی کردم به تیم محبوب استقلال کمک کنم و در کنار شما هواداران و اعضای محترم تیم و باشگاه باشم.
در ابتدای فصل نیز با وجود مشکلات زیاد از جمله وضعیت نامشخص کادر مدیریتی، مشکلات نقل و انتقالات و منابع مالی و ... در کنار استقلال حضور داشتم و مانند همه شما هواداران خوشحال و خرسند هستم که در پایان یک نیم فصل سخت و با تلاش همه بازیکنان عزیز کار برای استقلال به بهترین شکل و با عنوان اولی به پایان رسید.
با این حال در مقطع کنونی که استقلال صدرنشین است و شرایط خوبی از نظر مدیریتی و اجرایی دارد، احساس می‌کنم قادر به ادامه همکاری با تیم نیستم و امروز، نبودن من بیشتر به نفع استقلال خواهد بود و به همین دلیل برخلاف میل باطنی از سمت خود استعفا میدهم و با جدایی از حوزه سرپرستی تیم فوتبال استقلال، همانند گذشته با حضور بر روی سکو‌ها و یا هر عنوان دیگری دعاگو و در کنار تیم محبوب خود خواهم بود.
در پایان ضمن تشکر از همه همکاران در مجموعه استقلال، برای تیم بزرگ و مردمی استقلال در ادامه راه آرزوی موفقت و سربلندی دارم.

سامره استعفا کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *