گفت‌وگو|

اسدی: قلعه‌نویی نمی‌خواند دستش در مرحله گروهی رو شود/ پرسپولیس نباید زمان را از دست بدهد

1:10 - 28 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۱۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اسدی: قلعه‌نویی نمی‌خواند دستش در مرحله گروهی رو شود/ پرسپولیس نباید زمان را از دست بدهد
کارشناس فوتبال گفت: مطمئناً همدلی بازیکنان و کادر فنی در جام ملت‌های آسیا شرایط خوبی را برای تیم ملی رقم خواهد زد.

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین، اظهار داشت: تیم کشورمان نتیجه عالی برابر فلسطین گرفت و بازی خوبی را هم به نمایش گذاشت. تیم ملی در دقیقه اول بازی گل زد و همیشه زود گل زدن بسیار مهم است. هر تیمی که در دقایق ابتدایی گل بزند، از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا می‌کند و خیلی در کنترل جریان بازی تاثیرگذار است. همچنین گل زود هنگام به تیم‌های ضعیف‌تر باعث خواهد شد که از لاک دفاعی خودشان بیرون بیایند. زدن ۴ گل به فلسطین اقتدار تیم را به رخ حریفان کشید، چون در این دیدار ملی‌پوشان شرایط آرمانی داشتند و تیم یکدستی را در بازی اول دیدیم.

وی با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی سعی ندارد تاکتیک اصلی‌اش را در بازی‌های گروهی به نمایش بگذارد، افزود: تیم ملی ایران مقابل فلسطین منسجم و یکدست بازی کرد و قلعه‌نویی در این بازی نخواست اوج قدرت تیم ملی را آشکار کند و دستش رو شود. به نظرم اوج فوتبال و ترکیب اصلی تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم و یک چهارم خواهد بود. چون در بازی‌های حذفی به تیم‌های گروه‌های دیگر برخورد خواهیم کرد، مطمئناً همه تیم‌ها نیز فوتبال کشورمان را مورد آنالیر قرار خواهند داد.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه همدلی شرایط خوبی را برای تیم ملی رقم خواهد زد، ادامه داد: دوست دارم تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند بازی‌های خوبی را در جام ملت‌های آسیا به نمایش بگذارد و مردم را خوشحال کند. در این تورنمنت لژیونر‌های خوبی داریم و نفراتی نیز در ترکیب تیم ملی حاضر هستند که آخرین بازی‌های خودشان را انجام می‌دهند و تلاش می‌کنند قهرمان آسیا شوند. بازیکنان برای رسیدن به این مهم باید اتحاد داشته باشند و کسانی که روی نیمکت حضور دارند یا افرادی که بازی می‌کند، یکدل و یکدست شوند تا تیم ملی به هدف نهایی‌اش دست یابد.

اسدی درباره وضعیت مبهم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: اگر منتظر بمانیم تا زمانی که جام ملت‌ها تمام شود و برانکو به پرسپولیس بیایید، به نظرم زمان را از دست خواهیم داد و تیم ضرر می‌کند. چون بهترین سرمربی دنیا هم نمی‌تواند در طول ۲ هفته تأثیرات مثبتی روی تیمش بگذارد و باید بازیکنان با تفکرات سرمربی تیم به شرایط آرمانی تاکتیکی و جسمانی مطلوب دست پیدا کنند. همچنین پرسپولیس هنوز فوروارد ششدانگ و مطمئنی ندارد و باید در این پست خرید‌های خوبی از سوی مدیریت انجام شود تا تیم در نیم فصل دوم مشکلی نداشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *