سفر سبز «روزینو» به قطب سبزی تهران

12:27 - 27 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۰۹۸
سفر سبز «روزینو» به قطب سبزی تهران
«روزینو» در برنامه این هفته خود که پنجشنبه ۲۸ دی از شبکه تهران روانه آنتن می‌شود به داستانِ از مزرعه تا سفره سبزی و صیفی‌جات استان تهران می‌پردازد.

خبرگزاری میزان - روابط عمومی شبکه تهران، «روزینو» سفری سبز را در اراضی زیر کشت شهرستان ری و تهران به عنوان یکی از قطب‌های سبزی و صیفی در کشور آغاز می‌کند. در این مسیر کاشت، برداشت، بسته‌بندی، استریلیزه کردن این محصول و خواص تغذیه‌ای متعدد و غذا‌های طبخ شده با سبزی‌جات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

«روزینو» با روایتی متفاوت از سفر و دنبال کردن مواد غذایی مختلف از مزرعه تا سفره، یک ایرانگردی و گردشگری غذایی ویژه را مقابل چشم بینندگان شبکه تهران به تصویر می‌کشد.

ریتم تند برنامه، استفاده از رنگ و قاب‌هایی با زیبایی‌شناسی بصری که از طبیعت رنگارنگ نقاط مختلف کشور وام گرفته شده به همراه روایت‌هایی از فرهنگ و هنر نقاط مختلف ایران ضمن انتقال حال خوب به بیننده به افزایش اطلاعات عمومی، دانش غذایی و گردشگری مخاطب می‌انجامد.

«روزینو» کاریست از گروه اجتماعی به تهیه‌کنندگی ساسان گلستانه و روایت صاحبه عظیمی و شکیبا میرسعیدی که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه تهران روانه آنتن می‌شود.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *