رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

اشرفی: تشکیل تیم امید برای بوکس ایران واجب بود/ استکی با چنگ و دندان از تیمش مراقبت می‌کند

7:45 - 27 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۹۵۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
اشرفی: تشکیل تیم امید برای بوکس ایران واجب بود/ استکی با چنگ و دندان از تیمش مراقبت می‌کند
مربی تیم بوکس امید گفت: استعداد‌های خوبی در اردو داریم، اما قرار نیست افرادی که از اردو خارج می‌شوند، فکر کنند دنیا به آخر رسیده است.

اصغر اشرفی در گفت‌وگو با میزان، درباره آغاز اردوی تیم ملی بوکس امید اظهار داشت: تمرینات را شروع کردیم و شرایط بچه‌ها بسیار خوب است. تمام تلاش ما این است که پشتوانه‌های ایده آلی برای تیم ملی بزرگسالان بسازیم تا دیگر در اوزان مختلف با کمبود بوکسور مواجه نباشیم.

وی افزود: بوکسور‌های امید باید به خودشان افتخار کنند که برچسب ملی‌پوش روی آن‌ها خورده است، چون این سعادت نصیب هرکسی نمی‌شود. این جوان‌ها باید قدر این فرصت را بدانند تا خودشان را اثبات کنند تا در آینده نزدیک به بزرگسالان برسند.

*هر کسی تلاش کند قطعاً ما او را می‌بینیم 

مربی تیم بوکس امید گفت: استعداد‌های خوبی در اردو داریم، اما قرار نیست افرادی که از اردو خارج می‌شوند، فکر کنند دنیا به آخر رسیده است. هر کسی تلاش کند قطعاً ما او را می‌بینیم و اجازه نمی‌دهیم حق کسی پایمال شود.

اشرفی درباره امکانات اردو گفت: مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را کردند تا اردو برگزار شود و از آن‌ها تشکر می‌کنم، اما علیرضا استکی با چنگ و دندان اردو را برپا کرد و پشت تیمش ایستاد که نباید به سادگی از این موضوع عبور کرد. استکی روی کارش تعصب دارد و این روحیه به بوکسور‌ها هم منتقل شده و کم کم داریم تبدیل به تیمی می‌شویم که مدنظر ماست.

*با تشکیل تیم امید لطف بزرگی در حق بوکس شد

مربی تیم ملی درباره اینکه مشتزنان امید چه زمانی می‌توانند در بزرگسالان حرف برای گفتن داشته باشند، تصریح کرد: چند بوکسور ما همین الان هم در بزرگسالان جزو بهترین‌ها هستند و از تیم فعلی هم چند بوکسور فقط چند ماه زمان لازم دارند تا با بزرگسالان برابری کنند و حتی از آن‌ها بهتر هم باشند. تشکیل تیم امید برای بوکس ایران واجب بود و اگر اردو‌ها و تمرینات ادامه داشته باشد در آینده نزدیک متوجه می‌شوید که با این کار چه لطف بزرگی در حق بوکس شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *