رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی صالح آباد و شهرستان سرخس بازدید کرد

12:03 - 26 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۸۷۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی صالح آباد و شهرستان سرخس بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در بازدید از حوزه قضایی صالح آباد و حوزه قضایی شهرستان سرخس با مسئولان این حوزه گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - در ادامه بازدید‌های رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه‌های قضایی استان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی صبح امروز ۲۶ دی ماه وارد دادگاه عمومی بخش صالح آباد شد و در ابتدای بازدید خود با مسئولین این حوزه به گفت‌وگو پرداخت.

گفتنی است طی این گفت‌وگو رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تقدیر از مسئولان و کارکنان حوزه صالح آباد به دلیل انجام خدمت در این منطقه محروم، بر استفاده از ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای در جهت صلح و سازش و پیشگیری از تشکیل پرونده قضایی تأکید کرد.

در این دیدار رئیس دادگاه عمومی بخش صالح آباد گزارشی از وضعیت این حوزه قضایی و همچنین وضعیت اجتماعی منطقه و پرونده‌های موجود در این حوزه ارائه کرد.

در این بازدید، محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و تعدادی دیگر از معاونان قضایی رئیس کل دادگستری استان حضور داشتند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی صالح آباد و شهرستان سرخس بازدید کرد

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی همچنین از بخش های مختلف حوزه قضایی شهرستان سرخس بازدید و با قضات، کارمندان و همچنین تعدادی از شهروندان گفت‌وگو کرد.

رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در مورد روند رسیدگی به پرونده ها و وضعیت حوزه قضایی خود توضیحاتی ارائه دادند.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین خلیلی با اشاره به اینکه شرایط جغرافیایی کار را در این منطقه سخت کرده است، ضمن تقدیر از مسئولان و کارکنان این حوزه قضایی بر استفاده از طرح های موثر برای مقابله با ریزگردها تاکید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *