علی‌رغم تمام تلاش‌های دولت و مجلس، آنچه مردم در صحنه می‌بینند گرانی است

11:29 - 26 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۸۵۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
علی‌رغم تمام تلاش‌های دولت و مجلس، آنچه مردم در صحنه می‌بینند گرانی است
نماینده، ولی فقیه در کاشان مشکل جمعیت و جوانی جمعیت را بسیار مهم دانست و با بیان این که اگر این مشکل طی ۵ سال حل نشود، کشور ایران با مشکل جوانی جمعیت روبرو خواهد شد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده، ولی فقیه در کاشان در بیست و ششمین گردهمایی سراسری نمایندگان، ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور ضمن اشاره به روایتی از امام هادی علیه السلام با بیان این که علی رغم تمام تلاش‌های دولت و مجلس مردم آنچه را که در صحنه میدان می‌بینند همچنان گرانی است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) مجلس را مرکز قانون‌ها و قدرت‌ها دانسته است، چرا کشوری که در ابعاد مختلف علمی خط شکنی می‌کند در بستر تولید خودرو با مشکلاتی روبروست؟

وی مشکل جمعیت و جوانی جمعیت را بسیار مهم دانست و با بیان این که اگر این مشکل طی ۵ سال حل نشود، کشور ایران با مشکل جوانی جمعیت روبرو خواهد شد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی می‌تواند با مطالبه گری از وزیر بهداشت در رابطه با گستره سقط جنین در کشور مطالبه گری کند.

نماینده، ولی فقیه در کاشان گفت: چرا بعد از ۴۵ سال هنوز باید خوراک دام ما از خارج وارد شده، تحت تأثیر قیمت ارز بوده و موجب گرانی فرآورده‌های گوشتی در کشور شود.

وی در پایان از ائمه جمعه درخواست کرد که در بحث عفاف و حجاب از وزیر کشور مطالبه کنند تا زیرمجموعه در این راستا به خط کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *