رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر: شرایط آزادی زندانیانی که در زمینه علوم قرآنی تلاش می‌کنند مهیا می‌شود

15:15 - 25 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۷۴۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر: شرایط آزادی زندانیانی که در زمینه علوم قرآنی تلاش می‌کنند مهیا می‌شود
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: زندانیانی که در زمینه علوم قرآنی و حفظ و مسابقات قرآنی تلاش می‌کنند و رتبه برتر کسب کرده اند، امتیازات وارفاقات قانونی برای آن‌ها لحاظ می‌شود و زمینه آزادی آن‌ها از زندان مهیا می‌شود.

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مدیر کل زندان‌های استان در محفل انسی با قرآن در زندان مرکزی حضور یافت.

مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر، در این محفل معنوی، ضمن تشکر از مدیر کل و مسئولین زندان‌های استان به منظور توسعه برنامه‌های علوم قرآنی در زندان‌های استان خطاب به زندانیان گفت: قرآن ونماز و تدبر در آیات قرآن و نماز نقش اساسی در تربیت انسان‌ها دارد، که همه باید به اهمیت ونقش وجایگاه آن در زندگی فردی واجتماعی خود پی ببرند.

وی در جمع مددجویان زندان مرکزی اظهار کرد: زندانیانی که در زمینه علوم قرآنی و حفظ و مسابقات قرآنی تلاش می‌کنند و رتبه برتر کسب کرده اند، امتیازات وارفاقات قانونی برای آن‌ها لحاظ می‌شود وزمینه آزادی آن‌ها از زندان مهیا می‌شود.

در ابتدای این محفل حجت الاسلام والمسلمین شیخی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: دنیا بداند که همانطور که امام خمینی (ره) فرمودندکه بکشید ما را ملت ما بیدار‌تر می‌شود، ملت ما از شهادت بیمی ندارد و انتقام خون برادران و خواهران شهید مان را از این کفار خواهیم گرفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر، همچنین درخصوص فراگیری قرآن و تدبر در آیات قرآن ونقش آن در زندگی افراد بیان داشت: میتوان با فراگیری قرآن به سوی کمال سوق پیدا کرد و راهنمای بسیار خوبی برای هدایت و سعادت انسان در دنیا و اخرت می‌باشد وکسانی که با قرآن مأنوس هستند حق را از باطل تشخیص می‌دهند.

وی افزود: نقش قرآن کریم در زندگی انسان در جهت زندگی صحیح با معیار‌ها و ارزش‌های انسانی بسیار حائز اهمیت است.

این محفل با حضور قاریان استانی و کشوری قرآن کریم در زندان مرکزی بوشهر برگزار شد که در ابتدا قاریان استانی وکشوری قرآن کریم با صوت زیبای خود مجلس را مزین کردند.

گفتنی است دراین برنامه ومحفل قرآنی سرهنگ شریفی رئیس سازمان بسیج حقوق دانان، نیکنام معاون توسعه مدیریت ومنابع و موسوی معاون سلامت، اصلاح وتربیت اداره کل زندان‌های استان و شفیعی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان بوشهر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *