نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تقدیر کرد

13:56 - 23 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۳۵۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تقدیر کرد
نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه از اقدامات جهادی و عملکرد سازمان ثبت اسناد کشور تقدیر کرد.

خبرگزاری میزان - آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: صمیمانه از اقدامات رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مجموعه قضایی در استان که توانستند با اجرای طرح حدنگار گام بزرگی در راستای رفع مشکل اراضی مردم بردارند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: بسیاری از مردم در سال‌های خیلی طولانی دچار بحران مسائل زمین‌هایی بودند که از اجداشان به آن‌ها رسیده بود و برای این زمین‌ها معارضینی پیدا شده بود که ادعا می‌کردند زمین‌ها متعلق به آنان است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید براینکه بخش‌هایی دنبال تملک این اراضی در عسلویه و آبپخش و… بودند، اذعان کرد: با ورود به موقع و تاثیرگذار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اجرای طرح حدنگار و صدور سند مالکیت برای مالکین اصلی این اراضی خوشبختانه این مشکل رفع شد.

وی اجرای طرح حد نگار را اقدامی ارزشمند و کار بزرگ در کشور عنوان کرد و گفت: در قالب این طرح ارزشمند تکلیف اراضی مردم مشخص و مالکین واقعی صاحب سند شدند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید براینکه امیدواریم این روند در سایر شهرستان‌ها مانند خارگ هم با ورود سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام گیرد، گفت: توجه جدی به این مهم ضروری است، حرف مردم باید شنیده شود و در قالب برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی زمینه رفع مشکلات اراضی در سایر نقاط این استان هم فراهم گردد.

وی انجام چنین طرح‌هایی را نمود عینی خدمت به مردم دانست و گفت: به نمایندگی از مردم این استان از تلاش‌ها و دلسوزی‌های مجموعه سازمان ثبت در کشور و استان تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *