رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید میدانی رئیس کل دادگستری کرمان از شرکت کشت و صنعت هامون ماهان

8:10 - 23 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۲۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید میدانی رئیس کل دادگستری کرمان از شرکت کشت و صنعت هامون ماهان
رئیس کل دادگستری استان کرمان از شرکت کشت و صنعت هامون ماهان بازدید و دستوراتی در جهت رفع مشکلات این واحد‌های تولیدی صادر کرد.

خبرگزاری میزان _ رئیس کل دادگستری استان کرمان از شرکت کشت و صنعت هامون ماهان بازدید کرد و بر رفع مشکلات این واحد‌های تولیدی که مورد نیاز کشور بوده و تامین پروتین مردم را برعهده دارند، تاکید نمود. 

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی درحاشیه بازدید از این واحدتولیدی گفت: این واحد تولیدی از واحد‌های نمونه استان است که در حال تولید محصولات پروتینی و لبنی متنوع و مختلف است. 

وی بیان کرد: از ویژگی‌های این واحد تولیدی تکمیل بودن چرخه تولید محصولات پروتینی و لبنی می‌باشد، از پرورش گوساله، پرورش گاو شیرده، گاو گوشتی تا فرآوری محصولات لبنی در این واحد تولیدی انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: برای اینکه چرخه کامل گاو گوشتی در این واحد تولیدی تکمیل شود نیاز به یک کشتارگاه می‌باشد که در حال احداث است تا بتوانند گوساله‌های گوشتی که پرورش می‌دهد در همین مجموعه کشتار، بسته بندی و به بازار عرضه کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه ویژگی بعدی این واحد تولیدی عدم وابستگی به امکانات دولتی و خصوصاً تسهیلات بانک‌ها است، بیان کرد: در بسیاری از واحد‌های تولیدی که با مشکل روبرو می‌شوند بخاطر مشکلاتی است که با بانک‌ها دارند که این واحد تولیدی این مشکل را ندارد و از نظر نقدینگی تقریبا توانسته است که خودکفا باشد و برنامه‌های توسعه‌ای نیز دارد. 

وی خاطر نشان ساخت: این واحد تولیدی دو مشکل کوچک دارد که در جلسه ستاد استانی اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در هفته آتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

حجت الاسلام حمیدی گفت:یکی از مشکلات این واحد تولیدی وجود تعدادی گوساله گوشتی آماده عرضه به بازار است که فعلا امکان کشتار و فروش آن‌ها وجود ندارد و با مسئولین ذی ربطی که در این بازدید حضور داشته و بنده را همراهی می‌کردند صحبت کردیم و این مشکل قابل حل است هر چه سریعتر این مسئله را و این مشکل را حل می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: گوشت تازه گوساله هم مورد نیاز مردم هست و بازار هم با کمبود گوشت گرم استاندارد مواجه هست، رفع این مشکل را پیگیری می‌کنیم تا هر سریعتر محصولات این واحد تولیدی به بازار و به دست مردم برسد. 

حجت الاسلام حمیدی گفت: برای شیر هم تقریباً پنجاه درصد از ظرفیت تولید شیر این واحد درخود مجموعه فرآوری می‌شود و پنجاه درصد باقی مانده هم باید یک راهکاری پیدا شود که به واحد‌های دیگر در کشور منتقل شود و نقدینگی لازم به واحد تولیدی برگشت داده شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *