رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شفر: باید به افرادی مانند سانیاک و پادوانی کمک کنیم/ باید مثل رئال مادرید رفتار کنیم و مثل آنها ساکت و آرام باشیم

14:45 - 21 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۵۳۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نه فقط سانیاک بلکه با پادووانی هم همین رفتار شد و باشگاه با نهایت احترام با او برخورد کرد و باید به این افراد کمک کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی استقلال با پدیده صحبت‌هایی را مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را در زیر از نظر می‌گذرانید:

*تیم پدیده کار گروهی و تیمی بسیار خوبی دارد و من 3،4 بازی آخر این تیم را دیده و آنالیز کرده‌ام. ما باید مقابل این تیم سطح بالایی داشته باشیم.

*اعتماد به نفس خوبی از بازی‌های قبلی به دست آوردیم و در دو دیدار گذشته 8 گل به ثمر رساندیم. امیدوارم این ذهنیت برای بازی فردا نیز در بازیکنان باشد.

*هم گزینه داخلی مد نظر داریم و هم گزینه خارجی اما بهتر است در خارج از کشور اردو بزنیم.

*در بین گزینه‌هایی که ما مد نظر داریم کیش گزینه سوم‌مان برای برگزاری اردو است، اگر چه آنجا جزیره زیبایی است اما همانطور که گفتم اولویت ما برگزاری اردو در خارج از کشور است.

*از اینکه بازیکنانم به تیم ملی دعوت شدند خوشحالم.

*من با مدیریت باشگاه یک هفته قبل در مورد اضافه شدن یک دستیار که مد نظر من بود صحبت کرده و به توافق رسیدیم. این دستیار مد نظر ما در حال حاضر منتظر است تا پیش قرارداد برای او ارسال شود تا بعد از خواندن آن و توافق نهایی به ایران بیاید.

*اعتقاد دارم وقتی چنین باشگاه بزرگی داریم باید رفتارهایمان نیز بزرگ باشد.

*درمورد افراد بیمار مهم است که با احترام رفتار شود نه فقط سانی بلکه با پادووانی هم همین رفتار شد و باشگاه با نهایت احترام با او برخورد کرد و باید به این افراد کمک کنیم. نباید رفتاری علیه آنها داشته باشیم. درمورد سانی و اینکه امکان دارد به جمع ما برگردد یا خیر همه چیز را دقیق می‌دانم و در جریانش هستم و با مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردم و ساشا هم با مدیریت صحبت کرد و قرار شد او را تحت فشار نگذاریم. مدیرعامل باشگاه هم این مساله را صمیمانه پذیرفت و قرار شد این مساله متوقف شود.

*30 درصد از قدرت و تمرکز من همیشه صرف مشکلات و این مسائل می‌شود. من همیشه با افراد باشگاه صحبت می‌کنم من از آنها می‌خواهم که صحبت اضافه انجام ندهیم ما استقلال هستیم رفتاری در شان استقلال باید داشته باشیم.

*ما باید مثل رئال مادرید رفتار کنیم و مثل آنها ساکت و آرام باشیم چرا آنها مدام قهرمانی می‌آورند زیرا آنجا همیشه ساکت و آرام است و ما هم باید در همین مسیر حرکت کنیم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *