رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیین تجلیل از قضات نمونه دادگستری آذربایجان‌شرقی برگزار شد

14:04 - 16 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۲۰۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آیین تجلیل از قضات نمونه دادگستری آذربایجان‌شرقی برگزار شد
آیین تجلیل از قضات نمونه دادگستری استان آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۱ با حضور دادستان انتظامی قضات برگزار شد.

خبرگزاری میزان_ در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات و یحیی جعفری معاون دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات، از قضات نمونه دادگستری استان آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۱ تجلیل شد.

موسی خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان گفت: این حادثه نشان داد که دشمنان نه تنها از حاج قاسم، بلکه از زائران و مزار وی نیز ترسناک‌اند؛ بنابراین باید به این اعتقاد شهید سلیمانی که همه گروه‌ها باید در مسائل اساسی وحدت داشته باشند برسیم چرا که یکی از مسائل اساسی در کشور، شناخت دشمن است.

وی همچنین با گرامیداشت مقام زن و روز مادر، با اشاره به اجرای پروژه‌های رفاهی در دادگستری مرکز استان عنوان کرد: این پروژه‌ها در راستای رفاه حال قضات و کارکنان دادگستری استان دنبال می‌شود و بهره‌برداری از اغلب این طرح‌ها علی رغم مشکلات و مسایل مالی از جمله ایجاد مهد کودک، اتاق امن داده پرونده‌ها با رعایت اصول ایمنی و مجتمع فرهنگی ورزشی در دادگستری مرکز استان، احداث و تجهیز ساختمان برای مجتمع‌های قضایی در شهرستان‌های استان و احداث خانه‌های سازمانی برای کارکنان، پیگیری می‌شود.

خلیل الهی با بیان اینکه کار در دستگاه قضایی سخت و طاقت فرساست، عنوان کرد: از تمام قضات دادگستری استان تقدیر و تشکر دارم و برای آنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی همچنین با استقبال از رویکرد صیانتی و حفاظتی دادسرای انتظامی قضات، ضمن تأکید بر اجرای قانون نظارت بر رفتار قضات، از مسئولین دادسرای مذکور خواست به شرایط کاری و محیطی قاضی از جمله حجم بالای ارجاع و رسیدگی به پرونده (۲۰۰ فقره پرونده در ماه) و کثرت مراجعات اصحاب پرونده را مد نظر قرار دهند.

گفتنی است در این جلسه ۳ نفر از قضات به نمایندگی از قضات دادسرا و محاکم دادگستری استان به ارائه نظرات، مسائل و مشکلات پرداختند.

در پایان جلسه از یک قاضی با رتبه عالی، ۳۳ قاضی با رتبه خیلی خوب و ۴۰۶ قاضی با رتبه خوب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *