غریب‌آبادی: تشریفات قانونی پرونده ترور سردار شهید سلیمانی به اتمام رسیده است

17:29 - 14 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۹۸۸
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
غریب‌آبادی: تشریفات قانونی پرونده ترور سردار شهید سلیمانی به اتمام رسیده است
معاون امور بین‌ا‌لملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر قوه جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی‌ فقیه در استان گلستان دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان با قدردانی از تلاش‌های قوه قضاییه و دادگستری کل استان گلستان، گفت: با پیگیری‌های دستگاه قضایی در گلستان، موانع حقوقی طرح‌های بزرگی مانند مجتمع پتروشیمی، جزیره آشوراده، موج‌های آبی گنبدکاووس و مجتمع تجاری زرین‌گل که سال‌ها بر زمین مانده بود، مرتفع شده است.

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر نیز در این دیدار، اقدامات قوه قضاییه در سطح داخلی و بین‌المللی برای پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی را تشریح کرد و گفت: تمامی تشریفات قانونی پرونده ترور سردار شهید سلیمانی به اتمام رسیده و پرونده وارد فاز رسیدگی قضایی شده و اولین جلسه دادگاه، اوایل سال آینده برگزار می‌شود.

حیدر آسیابی، رئیس‌کل دادگستری گلستان هم در این دیدار بخشی از اقدامات دادگستری استان در به سرانجام رساندن پرونده‌های مهم و کثیرالشاکی را تشریح کرد و گفت: بر حل موانع حقوقی پرونده‌های مهم، اهتمام جدی داریم و در نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی، بیشتر پرونده‌های کثیرالشاکی استان به سرانجام مطلوب رسیده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *