بازی سایپا و صنعت نفت این بار سخت‌تر است/ جام حذفی مسیر خوبی برای رسیدن به قهرمانی است

11:27 - 21 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۵۲۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معین عباسیان، بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: دیدار بعدی با صنعت نفت بازی سخت‌تری می‌شود، چون دو تیم از یکدیگر شناخت پیدا کردند و می‌دانند که باید چه کاری در زمین انجام دهند.

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و صنعت نفت آبادان در جام حذفی که با پیروزی و صعود شاگردان علی دایی همراه بود، اظهارداشت: بازی با صنعت نفت همانطور که کادرفنی تیم ما هم گفت بسیار سخت بود، ولی خداراشکر توانستیم پس از گلی که خوردیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم و به بازی برگردیم.

وی افزود: جام حذفی مسیر خوبی برای رسیدن به قهرمانی و گرفتن جام است، چون شما می‌توانید با ۵، ۴ بازی راهی فینال شوید و شانس کسب جام داشته باشید. البته بازی بعدی ما در این جام مقابل داماش هم راحت نیست و نباید اشتباه کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در مورد بازی سایپا در لیگ برتر مقابل صنعت نفت و تقابل دوباره دو تیم، تصریح کرد: به نظرم بازی سخت‌تری نسبت به بازی قبلی می‌شود، چون دو تیم از یکدیگر شناخت پیدا کردند و می‌دانند که باید چه کاری در زمین انجام دهند. ما باید تمرکز لازم را داشته باشیم تا بتوانیم با پیروزی در این بازی به روند خوب خود ادامه دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *