رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان قضایی دادگستری استان مازندران در سالروز شهادت سردار سلیمانی به درخواست ۹۸ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

14:20 - 12 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۵۶۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری استان مازندران در سالروز شهادت سردار سلیمانی به درخواست ۹۸ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
رئیس کل دادگستری مازندران همراه معاون قضایی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی در سالروز شهادت سردار سلیمانی به درخواست قضایی ۹۸ نفر از مراجعان در دیدار مردمی رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- در راستای اجرا دستور رئیس قوه فقضاییه مبنی بر رسیدگی به مشکلات مردم در سالروز شهادت سردار سلیمانی، مسئولان قضایی استان مازندران به درخواست قضایی ۹۸ نفر از مراجعان در دیدار مردمی رسیدگی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در حاشیه ملاقات مردمی این هفته افزود: مردم، ولی نعمت ماهستند و خدمت به مردم مایه افتخار است.

وی افزود: در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، حفظ کرامت انسانی و نظارت‌های لازم و شایسته به امور قضایی یک روز از هر هفته به صورت ویژه ملاقات مردمی شهروندان برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر ضرورت رسیدگی دلسوزانه و توام با دقت پرونده‌های قضایی افزود: در این هفته درخواست قضایی ۹۸ نفر از مراجعان بررسی و دستورات لازم صادر شد

 ملاقات چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان مازندران که با حضور معاون قضایی حجت الاسلام والمسلمین موسوی، سید ناصر احمدی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی برگزار شد؛ پرونده قضایی و مشکلات حقوقی مراجعان بررسی و در چارچوب مقررات و در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری حقوق مراجعان تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *