مراسم تکریم مادران و همسران شهدا ستاد قوه قضاییه برگزار شد

13:12 - 10 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۰۸۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مراسم تکریم مادران و همسران شهدا ستاد قوه قضاییه برگزار شد
مراسم بزرگداشت تکریم مادران و همسران شهدا ستاد قوه قضاییه و دادگستری استان تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مراسم بزرگداشت تکریم مادران و همسران شهدا ستاد قوه قضاییه و دادگستری استان تهران با حضور مدیرکل امور ایثارگران قوه قضاییه برگزار شد.

سیدمحمود حسینی اصل با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۰۰ شهید دستگاه قضایی و ۸ هزار شهیدی که همسران و فرزندان و یا سایر اعضای خانواده آنها در مجموعه قوه قضاییه شاغل هستند، عنوان کرد: امور ایثارگران قوه قضاییه در ایام تکریم و گرامیداشت مادران و همسران شهدا مصادف با سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علی‌ها برنامه‌های متعددی را به منظور پاسداشت وفاداری، صبر و استقامت این بانوان در سراسر کشور اجرا کرد.

وی افزود: در حوزه ستاد قوه قضاییه ضمن انجام دیدار‌های مدیران کل ادارات تابعه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و ستاد قوه قضاییه با خانواده‌های شهدا، از همکاران خانمی که همسر شهید هستند نیز طی مراسمی دعوت شد و این امکان فراهم شد تا از صبر و تلاش بی دریغ آنها تقدیر و تجلیل کنیم.

گفتنی است، بخشی از این مراسم به بیان نقطه نظرات و طرح دغدغه‌ها و درخواست‌های حاضرین در جلسه پرداخته شد و مدیرکل امور ایثارگران قوه قضاییه خبر داد: با توجه به تاکیدات الفت؛ معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و تدابیر صورت گرفته امیدواریم بخش قابل توجهی از مسائل این عزیزان برطرف و جامعه عمل پوشانده شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *