دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی: تمامی واحد‌های تولیدی فعال در چرمشهر باید مجهز به پیش تصفیه شوند

9:08 - 10 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۰۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی: تمامی واحد‌های تولیدی فعال در چرمشهر باید مجهز به پیش تصفیه شوند
مسائل و مشکلات زیست محیطی شهرک چرمشهر تبریز در نشستی با حضور دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان_ بابک محبوب علیلو با تاکید بر ضرورت توجه به مسایل زیست‌محیطی در شهرک‌های صنعتی گفت: در عین حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران حفاظت از محیط‌زیست باید به عنوان یک مطالبه عمومی مورد توجه قرار گیرد.

وی رعایت مولفه‌های زیست‌‎محیطی در واحد‌های تولیدی چرم را ضرورتی انکارناپذیر دانست و اظهار کرد: باید تمامی واحد‌های فعال در چرمشهر مجهز به پیش تصفیه شوند در غیر این صورت اداره کل حفاظت محیط‌زیست موظف است براساس ضوابط با واحد‌های متخلف برخورد کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌ شرقی با تاکید بر اینکه در برخی از موارد عدم مدیریت اصولی سبب تبدیل ظرفیت به تهدید می‌شود، افزود: رفع مشکلات پیش رو در ابتدا نیازمند تصمیم‌گیری اساسی است که در این راستا باید تمام اجزا و واحد‌ها پای کار باشد.

در این نشست مقرر شد تا برای برون رفت از مشکلات موجود تیمی با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مربوطه و مدیران شهرک چرمشهر تبریز تشکیل و زیرنظر دادستانی برنامه عملیاتی قابل رصد، نظارت، پایش و ارائه باشد به نحوی که در بازه‌های زمانی کوتاه مدت و میان مدت مشکلات موجود مرتفع شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *