۹۰ زندانی در واحد‌های تولیدی شهرستان اردکان مشغول به کار هستند

11:59 - 09 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۹۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۹۰ زندانی در واحد‌های تولیدی شهرستان اردکان مشغول به کار هستند
رئیس دادگستری شهرستان اردکان از اشتغال تعداد ۹۰ نفر از مددجویان زندان اردکان در واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان_ جمال قوه ندوشن در حاشیه بازدید از کارگاه‌های اشتغال داخل و خارج زندان شهریتان اردکان با تاکید بر توسعه اشتغال مددجویان بیان کرد: یکی از شیوه‌های موثر در اصلاح زندانیان و بازگشت آن‌ها به جامعه، حرفه‌آموزی و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

وی افزود: بیکاری یکی از مهمترین علت دغدغه‌مندی مددجویان زندانی است که فراهم کردن بستر اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان در ایام حبس، تاثیر به سزایی در داشتن شغل بعد حبس و عدم تکرار جرم از سوی مددجویان دارد.

رئیس دادگستری شهرستان اردکان تصریح کرد: در این بازدید از کارگاه‌های متعدد اشتغال، بازدید و ضمن گفتگو با مددجویان و بررسی مسائل، رضایت‌مندی زندانیان در زمینه کسب درآمد و اشتغال اعلام شد.

وی یادآور شد: کارگا‌های داخل زندان شامل کارگاه خشت‌زنی، تولید مصنوعات فلزی و چوبی، زیلوبافی، خیاطی، تابلوفرش، چرم‌دوزی و کارگا‌های بیرون از زندان شامل کارخانه‌های کاشی و نساجی است.

لازم به ذکر است در این بازدید رئیس زندان، مسئول مجتمع اشتغال و مسئول اشتغال زندان شهرستان اردکان نیز حضور داشتند.

همچنین در این بازدید از ۲ کارخانه دیگر که زندانیان در آن مشغول به کار بودند به صورت سرزده بازدید و نظارت‌های لازم بر فعالیت این کارخانه‌ها انجام شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *